PgUp Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Hei! Jeg har jobbet som frilanser i 10 år, og jobber med oversettelser, transkripsjon, korte markedsundersøkelser og inngående kundeservice. I perioder med stor arbeidsmengde bruker jeg å leie inn andre frilansere, så om du er kunde eller ute etter oppdrag, er det bare og ta kontakt med meg via hjemmesiden min: https://www.jobboppdrag.net/ Den siden virket uferdig. Hvorfor har du ikke ditt fulle navn der? Hvorfor så lite informasjon? 2 Lenke til kommentar
Tom888 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Den siden virket uferdig. Hvorfor har du ikke ditt fulle navn der? Hvorfor så lite informasjon? Hei! Takker så mye for din tilbakemelding. Jeg fikk nylig inn et stort oppdrag fra en gammel kunde, så ikke fått tid til og fullføre nettsiden enda, men alt vil være på plass innen 2-3 uker, så det er kun det mest grunnleggende som står der nå, men det kommer fortløpende . Lenke til kommentar
CamillaF Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Heisann!Ja, det finnes absolutt muligheter til å jobbe hjemmefra og tjene penger på nett. Det har jeg gjort på fulltid. Eneste er at det kan ta litt tid før ting går i gang. Jeg begynte karrierer min som "hjemmejobbende" på https://www.upwork.com/. Jeg lagde en profil der jeg skrev opp hvilke egenskaper jeg hadde. Jeg begynte som oversetter fra engelsk til norsk. Det tok litt tid før jeg fikk min første jobb. Men søk på det du kan, og ta til og med jobber der du ikke tjener så bra i begynnelsen. Grunnen til dette er at andre arbeidsgivere kan se hvor mye du har tjent gjennom Upwork, og med en gang de ser at du har tjent x antall kroner, så tenker de at du er pålitelig og kommer til å gi deg tilbud. Som sagt, det gikk kjempe tregt i begynnelsen, men så fikk jeg noen faste jobber, og etterhvert begynte tilbudene å komme inn nesten daglig. Jeg var nødt til å si nei til jobbtilbud etterhvert. Jeg gjorde alt fra kundeservice til testing av apper, oversetting, og nå til slutt sa jeg opp alle de andre jobbene mine for å jobbe med https://financer.com/no/, der jeg jobber med å utvikle nettsiden deres.Det finnes sikkert andre sider for frilansere slik som Upwork og. Ulempen er at disse sidene dessverre tar en prosentandel av lønningen din. Ellers kan du investere litt tid i å starte opp en blogg. Hører de tjener sykt godt på sponsorer. Har du tenkt på å være støttekontakt? Er du glad i dyr? Finnes kattefirmaer som gir deg godt betalt for å gå innom folk sine hjem for å mate kattene når de er på ferie. Ellers er det kanskje lurt å kontakte flere firmaer for kundeservice jobber. Om det er over mail, kan det som regel gjøres hjemmefra. Ønsker deg lykke til! Hei Håpet at dere kan hjelpe med med noe tip og råd. Jeg vet at det er gangke enklet å skrive dette og google, og man fr tusenvis av forskjellige nett sider og muligheter men jeg er litt usikker på om alt som man får der er riktig og om man kan vurdere dette som str der som en mulighet. Derfor åpner jeg ny trår og håper at jeg skal få svar på realiteten og noe fra deres erfaringer som kan kanskje hjelpe meg. Jeg er nødt til å søke om ekstra penger eller om tjene mer nesten hver måned. Problemet er at jeg er i arbeid allerede men desverre må jeg tjene mer for å betle alle utgifter hver mnd. Det er nesten umulig å tjene mer på nåværende arbeidsplass, sp jeg må enten finne ny jobb eller å finne en ekstra jobb som jeg kan jobbe bed siden av. Og det er kanskje mest riktig tenker jeg fram til jeg få nye jobbmuligheter. Men jeg har fortsatt samme utgifter og ingen ekstra inntekt og ingen løsninger. Derfor tenkte jeg å prøve å finne en jobb eller en mulighet for å tjene litt ekstra penger hjemmefra på nett. Jeg er ingen ekspert på ingen som helst IT arbeid og har ingen utdanning eller erfaring fra dette felte, men jeg morivasjon og kan lære alt som kan læres og som er nødvendig for å begynne å thjene på nett. Her trenger jeg ingen useriøse annonser eller noe som virker useriøst og ustabilt, jeg trenger tips og råd fra dere om det som virkelig fungerer og hvor man kan få betelt for sitt arbied og brukte tid. Jeg kan tenke meg å jobbe med noen registreringer, beregninger, oversettelse fra annet språk, å svare på spørreundersøkelser eller lignende... Takk for svar og deres interesse i denne tråden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå