Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har vi begrenset antall orgasmer?

Underdanie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi har nøyaktig 1000 stykker. Mine ble brukt opp allerede i 12-13 års alderen desverre når vi fikk piratkort til parabolen og jeg plutselig oppdaget at jeg hadde tilgang på Penthouse TV.

Angående orgasme styrken så ble den aldri svakere og jeg uttrykte meg vel som om jeg hadde tråkka på en legokloss hver eneste gang.

Endret av XtaZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husk det at det er den siste orgasmen du får som er den sterkeste.

Jeg kan minnes tilbake til den siste gangen det gikk for meg. Var 14 år og gikk på konfirmantundervisning. Jeg hadde den siste gudstjenesten forran meg før jeg kunne komfirmeres. Jeg stod opp tidlig søndag morgen, greide håret og tok på finstasen, nå skulle jeg i kirka!

Da vi satt oss ned så jeg fort at vi hadde kjempeutsikt! For jeg så nemlig trusekanten til kvinnemennesket forran oss gjennom genseren. Jeg kjente med en gang at lillejoker våknet til liv.

Lite visste jeg at den dagen var det Lestadianergudstjeneste i kirka vår. Så etter å ha sotte fire timer på en pinnestol var jeg ferdig.

Da jeg kom hjem kjørte jeg skinnheis til jeg ble hjulbeint og skjeløyd

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Ja, vi har nøyaktig 1000 stykker. Mine ble brukt opp allerede i 12-13 års alderen desverre når vi fikk piratkort til parabolen og jeg plutselig oppdaget at jeg hadde tilgang på Penthouse TV.

Angående orgasme styrken så ble den aldri svakere og jeg uttrykte meg vel som om jeg hadde tråkka på en legokloss hver eneste gang.

Kult, skreik du når du fikk orgasme da? Kan selv gjøre det, både når jeg tråkker på noe vondt, men også når jeg får en himla orgasme.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...