RambaZamba Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hei, takk for en fin høsttur oppover ilabekken. 1.) 2.) 3.) 4.) 5.) 6.) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Takk for fin tur, ja! RambaZamba, jeg liker hvordan du får fram detaljene i bildene dine. Elegante små utsnitt av "den store skogen"! Særlig liker jeg nr 4 og nr 6. Ingen tvil om at det er høst. Her er mine bidrag: 1. Blokk 2. Høstløv 3. Søyler 4. Kjuker 5. Sopper 7. Tog over brua 8. Løvfall Endret 22. oktober 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 takk for en fin tur. mange flotte høstmotiv og litt lysglimt innimellom. RambaZamba, jeg liker også godt bildenr 4 og 6. Linepulse, flott speiling og lys på nr 7, fin dybdeskarphet på nr 8. Mine bilder: 1 - høstlys 2 - naturens perler 3 - vannfall 4 - høstblader 5 - høstblader på vann 6 - høstscene 7 - lysglimt i skogen 8 - stemningen fra toilldagen i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå