goggen Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg skal kjøpe meg dvd til pc'n og trenger noen tips. Har hørt at Pioneer skal være bra, stemmer det? Og funker en dvd-spiller like bra som cd-rom, tenker da på spilling og kopiering av cd'er? Og sist; trenger jeg å gjøre noe spesilet med grf.kortet mitt for å få sett dvd? Jeg har et asus geforce2 ti-kort, og har brukt fabrikkinnstillinger på det. Håper dere kan hjelpe Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Så langt veldig fornøyd med mine to Den ene er en aopen som er flashet med pioneer sw og den andre er en 106 patched . Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Tråden passer bedre under cd,lagring og hd, flyttes. Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Det viktigste med en DVD-spiller er muligheten for å gjøre den sonefri. Sjekk først om det finnes en fikset oppdatering for spilleren som kan gjøre dette, f.eks hos: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ Har du ikke et dedikert MPG2 kort, blir det meste av rendringen gjort i software. Jeg vet ikke om andre tweakemuligheter enn å finjusterre overlay-instillingene på Gf. kortet. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 20:37, SirHartge skrev:Tråden passer bedre under cd,lagring og hd, flyttes. Sir tar det lang tid før serveren reagerer på at du flytter en tråd? Nå har det nesten gått et kvarter, me n er fortsatt under "Alt Om Data" Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 20:50, Baltazar skrev:Sir tar det lang tid før serveren reagerer på at du flytter en tråd? Nå har det nesten gått et kvarter, me n er fortsatt under "Alt Om Data" Jeg bruker å gi posterene en litt tid slik de skjønner at tråden blir flyttet. Ordet flyttes er ett vagt begrep på tid, det kan være om 1 min, 5, 10 eller timer.. Spørst når jeg har tid. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Har du ikke et dedikert MPG2 kort, blir det meste av rendringen gjort i software. Jeg vet ikke om andre tweakemuligheter enn å finjusterre overlay-instillingene på Gf. kortet. --> Så geforce er ikke et MPG2 kort? Blir det da dårlig kvalitet på bilde? Vil dette si at det ikke er noen vits for meg å kjøpe dvd-spiller eller? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 øhhh Geforce kortene har såvidt jeg vet innebygd no dekodings greier for mpeg (dvd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå