Gå til innhold

Anbefalinger på DVD-rom

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg dvd til pc'n og trenger noen tips.

Har hørt at Pioneer skal være bra, stemmer det?

Og funker en dvd-spiller like bra som cd-rom, tenker da på spilling og kopiering av cd'er?

Og sist; trenger jeg å gjøre noe spesilet med grf.kortet mitt for å få sett dvd? Jeg har et asus geforce2 ti-kort, og har brukt fabrikkinnstillinger på det.

Håper dere kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste med en DVD-spiller er muligheten for å gjøre den sonefri. Sjekk først om det finnes en fikset oppdatering for spilleren som kan gjøre dette, f.eks hos:

http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

Har du ikke et dedikert MPG2 kort, blir det meste av rendringen gjort i software. Jeg vet ikke om andre tweakemuligheter enn å finjusterre overlay-instillingene på Gf. kortet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-01 20:50, Baltazar skrev:

Sir tar det lang tid før serveren reagerer på at du flytter en tråd? Nå har det nesten gått et kvarter, me n er fortsatt under "Alt Om Data"

Jeg bruker å gi posterene en litt tid slik de skjønner at tråden blir flyttet. Ordet flyttes er ett vagt begrep på tid, det kan være om 1 min, 5, 10 eller timer.. Spørst når jeg har tid.

Lenke til kommentar

Har du ikke et dedikert MPG2 kort, blir det meste av rendringen gjort i software. Jeg vet ikke om andre tweakemuligheter enn å finjusterre overlay-instillingene på Gf. kortet.

--> Så geforce er ikke et MPG2 kort? Blir det da dårlig kvalitet på bilde?

Vil dette si at det ikke er noen vits for meg å kjøpe dvd-spiller eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...