AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Er det meningen av psykiatere som utreder og behandler en skal lære en til å forstå seg selv bedre? Få innsikt i de mekanismene i en som ikke er gunstige mtp hverdagen og andre mennesker. Anonymous poster hash: 0c220...c75 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva skjer? Rundt meg. Psykiatrien har lurt meg! Anonymous poster hash: 0c220...c75 2 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Psykiatere kan ha den rollen ja i høyeste grad hvis det er problemstillingen, men i motsetning til psykolog har de legebakgrunn og må dekke flere felt (feks kjennskap til somatikk, medisin) som kan være omfattende og kan påvirke i praksis hvor dypt de kan gå i samtlige felt. Det siste er ikke fakta, men bare et moment å ha med seg. Psykolog (og andre terapeuter) kan ha grunnet mer rettet behfokus høyere mulighet for å gå inn i dybden og ta tak i atferd som krever jevnlig oppfølging for å endre (eks eksponeringsterapi hvor en pille ikke hjelper), og da er det flott hvis psykiater kan samarbeide med andre faggrupper mot felles mål. Fordelen å ha andre terapeuter/psykolog i slik behandling er at de ofte kan være mer aktive, eks at "behandlingen" skjer i naturlig miljø for bedre resultat og ikke på kontoret. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Men hvorfor lyver de? Jeg trodde det var ulovlig og uetisk, at de var forpliktet til å fortelle sannheten. Men de har jo hjernevasket meg. Og det er ikke en person, slik at det kunne vært en psykopat, men mange, alle. Anonymous poster hash: 0c220...c75 2 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Nei si det, dessverre er jeg ikke en psykiater så kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Psykiatere kan ikke hjelpe, da de bare lyver. Jeg har ikke sett noe annet. Anonymous poster hash: 0c220...c75 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Kanskje det er behandling mot psykopati? Lokke psykopatien inne. Anonymous poster hash: 0c220...c75 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Psykiatere kan ikke hjelpe, da de bare lyver. Jeg har ikke sett noe annet. Anonymous poster hash: 0c220...c75 Ikke så merkelig det? Du har jo faktisk ikke sett en Psykiater lyve. Anonymous poster hash: f83c5...353 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Psykiatere kan ikke hjelpe, da de bare lyver. Jeg har ikke sett noe annet. Anonymous poster hash: 0c220...c75 Ikke så merkelig det? Du har jo faktisk ikke sett en Psykiater lyve. Anonymous poster hash: f83c5...353 Alle har lurt meg. Anonymous poster hash: 0c220...c75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå