Smurfin Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hei. Kan noen hjelpe meg med å eventuelt finne en video på youtube om hvordan man legger til effekter i bilder?? F.eks legge til solstråler på sola eller effekter på stjernehimmelen. Jeg legger ved et bilde som eksempel. Der ser dere at det er lagt på noe på stjernehimmelen. Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det er ingen eksempelbilde i posten... Lenke til kommentar
Smurfin Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg fikk ikke lastet det opp.. Prøver å laste det opp nå men får ikke til? Lenke til kommentar
Smurfin Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg lager en ny tråd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Denne tråden stenges da TS har opprettet flere, identiske tråder. Tråden som er igjen finnes her.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg