Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvem er best av disse kortene? Kan noen si meg billigste pris på FX5700 ULTRA, hvor jeg kan få tak i det billigst i samme slengen. Er så lei av disse driver/vifte problematikkene til ATI nå Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 i dx9: 9600xt uten tvil! i dx8: fx5700U ganske likt hva er viktig for deg? dx8 eller 9? Driverproblem? har aldri hatt! Vifteproblem? har aldri hatt! nvidia sine drivere er ikke bedre en ati sine og omvent. selv om at du hadde problem med nfsu(noe jeg tipper), så kom det spillet ut etter at ATI hadde sluppet nyeste drivere. Og alle som har viftproblem, har vel powercolor! Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sitter her med 9800 pro og kan ikke si jeg ikke har hatt driverproblemer. nvidia er fortsatt bedre på dette mener nå jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Etter å i dag ha lest noen tester, har jeg kommet fram til at kortene er 99% like i ytelsen. Og da gir 9600XT mer for pengene, ingen tvil. Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Etter å i dag ha lest noen tester, har jeg kommet fram til at kortene er 99% like i ytelsen. Og da gir 9600XT mer for pengene, ingen tvil. endlig noen som har forstått at prisn og er med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå