AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg har vært sammen med ei jente i 4 mnd nå og etterhvert som forholdet har pågått har hun etterhvert begynt å avsløre fetisher hun har, og avsløringene kommer hun med mens vi holder på i senga. Hun vil at jeg skal suge på tærene hennes, og hun vil suge på mine tær. I tillegg vil hun slikke meg i rumpehullet, noe jeg ikke er interessert i, og som er helt uaktuelt for meg. Er ikke redd for å si nei, men har sagt nei på en slik måte at hun ikke blir såret eller tror hun er rar. Jeg mistenker at det er mer hun ønsker å gjøre i senga som hun ikke har fortalt enda, men som hun ikke tørr å si fordi jeg har gitt henne avslag på avslag med de andre ønskene hennes. Jeg har sett at hun har sett skuffet ut når jeg har sagt nei, og det virker også at hun av og til kjeder seg i senga, som aldri er et godt tegn. Er litt rådløs. Frykter at jeg ikke kan tilfredstille henne skikkelig og at sexlivet blir kjedelig for henne. Jeg er derimot tilfreds med vanlig sex og oralsex. Vet ikke hva jeg spør om.. men noen med lignende erfaringer og hvordan man løser en slik situasjon? Eller er løsningen å skille veier når man ikke er på samme bølgelengde ang. sexen? Anonymous poster hash: 4bc53...740 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Beste tipset er at dere skiller lag, folk som ikke blir tilfredsstilt fikser det andre steder. 3 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Beste tipset er at dere skiller lag, folk som ikke blir tilfredsstilt fikser det andre steder. Dette må være det dummeste jeg har lest, her spør han om råd så sier du de skal slå opp?? hvor er logikken i det Endret 21. oktober 2017 av namelessghoul 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Beste tipset er at dere skiller lag, folk som ikke blir tilfredsstilt fikser det andre steder. Dette må være det dummeste jeg har lest, her spør han om råd så sier du de skal slå opp?? hvor er logikken i det TS her. Forstå meg rett, jeg vil ikke slå opp, men vil heller ikke være i et døende forhold hvor hun kanskje ender opp med å være utro mot meg, eller at hun til syvende og sist blir lei og slår opp. Å slå opp er også et råd, selv om det er siste utvei. Anonymous poster hash: 4bc53...740 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Snakk med henne. Kommunikasjon er viktig, også når det gjelder sengekos. Ikke tenk for mye på det og innbill deg ting som kanskje ikke er sant. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Er det helt uaktuelt å i det hele tatt prøve noe av det hun foreslår? Mange vet ikke om kinks dem har før etter de har prøvd. Sier ikke at du skal la hun ete ræva di om det er noe du får brekninger av. Men harmløse ting som håndjern og andre småting kan ikke være feil å i alle fall prøve? Endret 21. oktober 2017 av Jokerjævel 2 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Tja, du kan jo prøve å fortelle henne om noen av dine fetisher/preferanser/parafilier/kinks, og se om hun kunne tenke seg å prøve det ut. Da vil du vise at du er interessert i andre ting selv om akkurat de tingene hun har tatt opp så langt ikke er din kopp te. Kanskje noe av det er på hennes liste også. Dernest, for å komme med en liten digresjon: Jeg deler fetisher/parafilier/favorittstillinger/whatever inn i tre kategorier: turn-ons, turn-offs og likegyldig. Altså, ting som virkelig får deg til å tenne på alle plugger, ting som ødelegger stemningen fullstendig for deg, og ting som du bare ikke har noen personlig interesse i, men heller ikke har noe i mot. Du kommer aldri til å møte en partner som er en perfekt match til din liste. Så personlig tror jeg nøkkelen til et godt sexliv i stor grad ligger i den tredje kategorien: ting som er på partnerens turn-on-liste, men som du er likegyldig til (og omvendt, selvsagt). Hvis man kanskje er litt lunken til noe, men partneren liker det veldig godt... prøv det ut, gjør det av og til for å glede ham eller henne. For det første, så styrker det forholdet. Og for det andre, så får vi mennesker gjerne masse oxytocin av å glede partneren vår, så det blir en litt sånn pavlovsk respons som gjør at vi gjerne etter hvert begynner like det mer og mer. Selv om vi startet ut uinteresserte. 6 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Beste tipset er at dere skiller lag, folk som ikke blir tilfredsstilt fikser det andre steder. Dette må være det dummeste jeg har lest, her spør han om råd så sier du de skal slå opp?? hvor er logikken i det Da har du kanskje ikke lest så lenge ? Og logikken din er visst heller ikke utviklet enda. 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Beste tipset er at dere skiller lag, folk som ikke blir tilfredsstilt fikser det andre steder. Dette må være det dummeste jeg har lest, her spør han om råd så sier du de skal slå opp?? hvor er logikken i det Da har du kanskje ikke lest så lenge ? Og logikken din er visst heller ikke utviklet enda. Du virker ikke så veldig oppegående til å være nesten 50 år 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Beste tipset er at dere skiller lag, folk som ikke blir tilfredsstilt fikser det andre steder. Dette må være det dummeste jeg har lest, her spør han om råd så sier du de skal slå opp?? hvor er logikken i det Da har du kanskje ikke lest så lenge ? Og logikken din er visst heller ikke utviklet enda. Du virker ikke så veldig oppegående til å være nesten 50 år Vel du hiver deg på andre sine kommentarer som ett anonymt troll, og har jo egentlig ikke tilført ts sitt spørsmål et pip. Så hvor oppegående du er gidder jeg ikke bruke noe tid på egentlig. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) hvor gammel er du, ts? har du mye erfaringer med forskjellige seksualpartnere og handlinger? Jeg får inntrykk av at du er uerfaren, ettersom tær tydeligvis presser dine grenser (siden du nevner det i denne sammenheng). Jeg er enig med Joker lenger oppe. mine erfaringer og observasjoner forteller meg også at de fleste ikke vet hva de liker. de fleste virker til å aldri tørre å innrømme hverken for seg selv eller andre om sine lyster og ødelegger sitt eget sexliv ved å stadig begrense seg selv. Fordi de er redde for hva andre vil tenke. Gi nå en stor F i hva andre skulle mene om ditt sexliv. Det er ditt og folk flest fordømmet av misunnelse. Alle har kinks og det er vanligere enn du kanskje tror med f.eks rimming, wetsex, swinging og dogging. Tror aldri jeg har møtt en jente som ikke elsker rimming og det er forøvrig ganske villt for begge kjønn. Tær er noe som flere av mine partnere har likt. alle mine partnere med unntak av en har også hatt stor glede av anal lek. noen har også foretrukket anal foran vaginal og får sine beste orgasmer av dette. Anal lek er ekstremt givende for begge kjønn om det gjøres rett. kjøp enema pumpe for å vaske godt og bruk mye tid og glid så finner du også kanskje ut at du vil få mye kraftigere orgasmer selv. ellers er bondage og rollespill veldig vanlig. Hvilke lyster har du selv, egentlig? LIker du å komme i munnen hennes f,eks? Anal penetrering av henne? Dersom du føler med deg selv at det aldri blir aktuelt å delta på hennes lyster, eller at du føler at du må tvinge deg til å gjøre ting du ikke liker for å tilfredsstille henne så er jeg også enig med at jo raskere dere avslutter forholdet jo bedre vil det være for dere begge (men du vil kanskje angre kraftig i ettertid alt etter hvor selvsikker du er). vanligvis er rollene andre veien. Sexlivet er en av de viktigste faktorene i et samliv for de fleste. Dersom en av partene føler seg lite tilfredsstilt vil det før eller senere føre til skurring i samlivet og jeg vil påstå at faren for utroskap er enda større i et forhold hvor det er kvinnen som ikke får tilfredsstilt sine behov (det er tross alt ikke vanskelig for en kvinne å finne seg en seksualpartner). Dere har bare vært sammen noen få måneder - det er ingenting. Det er iallefall ikke nok til at jeg hadde ofret et godt sexliv for å være sammen med deg. kanskje hun er villig til å ofre, men i min mening er det lite sannsynlig at det er et smart valg av henne. Dersom hun er en seksuell person som liker seksuell spenning og grensesprenging så vil nok et misjonærforhold med lyset av og dyna på være til stor frustrasjon for henne i et lengre forhold. Så mitt råd må være at du prøver å teste dine grenser. snakk med henne og prøv å bli trygg nok på henne til at du kan bli komfortabel med handlinger du tidligere ikke har vært interessert i med andre. Endret 22. oktober 2017 av Invader Zim 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg