Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg for optimistisk?

Anbefalte innlegg

Jeg VET at jeg har skrevet om han her tidligere. 
Jeg klarer bare ikke å gi slipp på han, og jeg føler det er et liiiite håp innerst inne. 

Jeg møtte han for 12 uker siden, hele møtet var egentlig basert på noe helt uforpliktende. 
Han har sagt med jevne mellomrom at han bare ønsker noe uforpliktende. 

Men samtidig som han sier dette viser handlingene hans noe helt annet?? 
Vi gjør masse ting sammen uten å ha sex, han har introdusert meg for sin ene bestekompis og kolleger osv. 
Vi snakkes så og si hver dag, jeg tar veldig mye initiativ til samtaler og møter.
Men han sier at han liker det ekstra godt med meg, at jeg er så på og at jeg må fortsette med det!!! 

Jeg fikk dessuten vite av hans ene kollega som jeg også har blitt godt kjent med at de snakker om meg HVER eneste dag på jobben, og at han snakker bare positivt til meg. 
Pen jente med ben i nesa, smart, osv er bare noe av det han sier. 

Han tar masse bilder av meg også tar han bilder av hesten min  (driver med ridning), å viser dette til kollegaer osv.. Akkurat som han er "stolt". 
Veldig flott, men det gir meg ørlite forhåpninger.. Broren har også merket at han er "svak" for meg og har ikke behandlet jenter slik utenom de han har vært i et forhold med. 

X'n hans har til og med blokkert meg, så tydeligvis er det noe rykter ute å går.. Om at han treffer meg/ holder på eller gudene vite? 

Men det som fikk meg til å klø meg litt i hodet var at han ikke ønsket at jeg kom så hyppig på hans fotball kamper, for jeg ville jo se på hver eneste hahaha :p For han var redd for at de på laget skulle tro det var noe mer på gang mellom oss. 

Men nå 2 mnd etter sist jeg så på en kamp inviterte han meg til å se på en ny kamp!!!? 
Hva skal han liksom si til de på laget, der jeg kommer dinglene 2 mnd etter å ser på? 
Da må jo i hvertfall tro det er mer mellom linjene tenker jeg.., 

Vet ikke, han er så fram og tilbake... Og det er det som er skummelt. 
Jeg lurte egentlig på om det er noen solskinnshistorer der man har møttes for noe helt useriøst/uforpliktende som deretter har utviklet seg til noe mer? Eventuelt et forhold :-) Takker for svar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kan relatere til han fyren. Har eit par jenter som eg "holder på med". Fra starten av har eg sagt det blir ikkje noe seriøst. Vi har fantastisk sex, snakkes kvar dag, henger mye sammen. Har t.o.m. reist sammen på ferie. Friends with benefits. Men who knows? Det er kun han som vet, hvordan han føler om deg.

Lenke til kommentar

Slutt å spørre her, ingen kan gi deg et skikkelig svar. Det blir alt fra "han bare leker med deg og bruker deg" til "han er bare redd for forpliktelser".

Virker ikke som om du har tenkt å slutte med det du/dere driver med i dag så hvorfor ikke bare ta ting som det kommer uten å bekymre deg så veldig? Jeg vet at du er jente, men alikevel :):wee:

Edit; Nei, du er ikke for optimistisk. Vi trenger fler optimister i samfunnet så du må aldri slutte med det!

Endret av Soseks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...