Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT: Har flyttet, og må bytte ADSL-modem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har forstått har utstyret i sentralen betydning for om man skal ha cisco eller netopia. Cisco routeren liker jeg best, pga lettere konfigurasjon og muligheter for mye forskjellige stats. Og å eie/ha noe Cisco i hjemmet er jo alle gutters drøm :) + at den er myyye mindre.

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Jeg fikk samme beskjed når jeg flyttet. Hadde telenor på det tidspunktet.

Ringte kundeservice og sa i fra at det var unødvendig og sende meg et nytt modem, siden jeg allerede hadde et. Fikk da til svar at når jeg flyttet kunne

det hende at jeg ble tilknyttet en annen sentral og for at alt skulle fungere så måtte jeg få et nytt modem. Personlig tror jeg dette bare er tull! Nok en mulighet til og loppe oss forbrukere for noen kroner (måtte betale for "gjør det selv" pakken engang til...)

Lenke til kommentar

Eh blei litt usikker nå, er det sånn at det er stor forskjell fra router til router ? :dontgetit: trodde ikke den hadde noen annen nytte en å være en plass jeg kunne putte netverkskabelen for å komme på nett samt så har jeg lest en eller annen plass at man kan stenge porter der og ha firewall.

Kan noen der ute opplyse meg litt?

jeg har cisco 677i og det leste jeg lenger opp her var alle gutters drøm :thumbs:

men til hva ??

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...