Gunnar Fagerli Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Krakow Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Kule bilder Gunnar, men tror jeg likte best V2. Det var liksom litt mer historie der hvis du skjønner hva jeg mener. V1 hadde også en liten trekant av himmel som var litt forstyrrende på en måte. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Kule bilder Gunnar, men tror jeg likte best V2. Det var liksom litt mer historie der hvis du skjønner hva jeg mener. V1 hadde også en liten trekant av himmel som var litt forstyrrende på en måte. Takk Helene! Enig i din vurdering, tok derfor et utsnitt som jeg valgte å presentere i farger. Bildet viser den gamle synagogen i Kazimierz som ligger syd for gamlebyen i Krakow. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2017 Legger til en v3 hvor synagogen kommer mer til sin rett. Den ivrige kartleseren er selvsagt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg