Eriksendrul Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) https://www.komplett.no/wishlist/shared/f3765d86-75a8-4f8c-83af-9d41cd4ed910 EDIT: Jeg ble opmerksom på at den første lista jeg la ut ikke ville fungere da hovedkort og CPU ikke passet sammen, Takk traskas waits for alice Endret 20. oktober 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Litt liten psu, samt lykke til med et z270 hovedkort og en Coffee Lake. Edit: Med det nye oppsettet ser det veldig bra ut Lykke til med en grom maskin.Kan vurdere å gå for en M.2 SSD som disk, men i realiteten vil du ikke merke mest forskjell under bruk av maskin på det ene eller andre. Endret 20. oktober 2017 av traskas waits for alice Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Litt liten psu, samt lykke til med et z270 hovedkort og en Coffee Lake. Kan du forklare hvorfor ? Tenkte ikke noe over det selv. Hvem annen bra CPU kan du anbefale som passer bedre til hovedkortet, EVT hvem hovedkort som passer bedre til Coffee lake Endret 20. oktober 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Produsentene har gjort det klart at 8700K ikke vil bli kompatibelt med 100 / 200 serien.. du må ha ny hovedkort (Z370) Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Har ikke så mye peiling, men du er klar over og tilfreds med at du vil få litt og litt av pcen din sendt i posten, og til slutt siste brikken i puslespillet, prosessoren den 2. desember? Kan forresten ofte vise seg å være veldig lønnsomt å bestille deler fra forskjellige detaljister, på tross av litt ekstra fraktkostnader, så anbefales å kjøre alle delene inn i prisjakt og se om det er noen hundrelapper å spare. Ellers misunner jeg deg det beistet av en pc, og lykke til med byggingen. Lenke til kommentar
SpaceLemon Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 I den prisklassen ville jeg vurdert 32 GB RAM. Jeg kommer ganske ofte over 16 GB selv, men er du flink til å lukke programmer så går det jo bra med 16. Koster bare 1200 kr ekstra for 32 her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå