Windoge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vel, ikke jeg. Noen som vet når PSDATA sender kortet? Står fortsatt 10/12 men de har ikke sendt. Kan du ikke ringe og spørre da? jeg lurer jeg og... Har sendt mail nå. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vel, ikke jeg. Noen som vet når PSDATA sender kortet? Står fortsatt 10/12 men de har ikke sendt. Kan du ikke ringe og spørre da? jeg lurer jeg og... Har sendt mail nå. Ok. Skriv hva de svarer da! Lurer faktisk veldig... vurderer å bestille nå... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm! Bra tilbud dette og. Veier nesten opp for at jeg ikke hadde råd til gårsdagens tilbud på 9800pro hos hwb.no Hvorda er ytelsen på dette kortet egentlig? Vil jeg merke noe forskjell fra TI4200? Noen som veit om slike kort med VIVO funksjonalitet? Hadde kunne tenke meg det når jeg først skal oppgradere. Men prisen var veldig bra her da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Blir å poste svaret. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hups! Der var det jammen meg bestillt et kort ja.. Får se hvordan det går da. Haster ikke så veldig for meg å få det, bare det er bra greier. Lenke til kommentar
thecliff Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har bestilt kort jeg, så får vi se når det kommer. Må i allefall være bedre enn mitt Hercules 9000 pro 128. Røverkjøp dette. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Velkommen på forumet da Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nå er kortet bestilt! Yohoo! Gleder meg som en liten unge... Må dog vente til resten av PC'en er kjøpt, har ikke PC med AGP nå, kun PCI... Men jeg gleder meg!!! GOD JUL!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå