Snikpellik Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 David de Neuer Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hjelpe meg for en dårlig kamp. Først en latterlig prestasjon mot Liverpool, og nå dette. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Er vel så og si bare å gratulere city med ligaen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hjelpe meg for en dårlig kamp. Først en latterlig prestasjon mot Liverpool, og nå dette. Inkluder gjerne Benfica også. Ja vi mangler spillere, men dette er for svakt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Tre bortekamper på rad og tre dårlige kamper. Mourinho klaget på kampprogrammet i går og jeg ser hva han mener med kun to hviledager mellom bortekamp mot Benfica og denne, for vi ser slitne ut. Likevel er det altfor for dårlig. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Mourinho taktisk utklassert av Klopp jr. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) fy flate helvette som de forsvarer seg. skal ikke gå an. Edit: håper det var lindeloffens siste kamp i unitedtrøya. Endret 21. oktober 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Fyfaen as, dette laget evner jo ikke å spille mot litt press. Og Lindelöf hadde ikke holdt nivået i Championship engang... Elendig spiller Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Dårligste jeg har sett på lenge. Nå må gutta gå i seg selv. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Selv etter en skikkelig dårlig kamp av oss så er det to helt unødvendige tabber i forsvaret som gjør at vi ikke vinner, i det minste. Lindelöf sin skal ikke være mulig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Fyfaen så ræv vi er for tida. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Fått litt for mye salt i maten Colin.? Haha Mourinho salter godt. Blir fort slik når hans eget lag sliter, da må man godte seg over rivalen. Godter meg over rivalen uavhengig av hvordan det går med mitt lag. Er det et lag jeg elsker å se tape, så må det være Manchester United. Både United-fansen og manageren passer godt sammen. Like arrogant og selvgod. Helt enig. Er det et lag jeg elsker å se tape, så må det være Manchester United. Både United-fansen og manageren passer godt sammen. Like arrogant og selvgod. Er så fiint når man tar millioner av folk under samme kam, sant? Han gjør nødvendigvis ikke det... Regner med han går utifra hans egne opplevelser med disse individene. Til slutt vil jeg bare si det er såååååå fortjent at Mourinho taper, haha. Han skulle gjort som mot Liverpool, parkert bussen i 90 minutter. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det er litt skummelt å se at om vi havner under så er det kjørt med én gang. At Lindelof suger er jo ingen overraskelse, vi skandinavere feiler som regel på den store scenen. Vi har fortsatt gjort en solid sesong (resultatmessig). At City er uslåelige får vi ikke gjort så mye med. Skal bli en god del dårlige resultater til før jeg begynner å hyle vaffal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 At Lindelof suger er jo ingen overraskelse, vi skandinavere feiler som regel på den store scenen. Lössl var da rimelig god? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Jørgensen også. Dansk stopper > svensk stopper. Endret 21. oktober 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 United tilbake der de hører hjemme. Enkelt og greit. Middelhavsfarere. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Må passe på at skuta ikke synker da. Lite hjelp å få i middelhavet om dagen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Du vet klubben er i krise når kloffsk står opp fra de døde for å gni det inn. 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Krise faktisk.. Vi har tapt vår første fotballkamp for sesongen, that's it. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå