Smurfin Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Vet dere om apper eller steder man kan legge ut bildene sine? Jeg har instagram og det er jo bra, men finnes det andre plasser også? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva ønsker du å oppnå? Er det lagring, vise bildene til familie/venner, eller andre formål? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 er flere steder å gjøre det på men som nevnt over er hvor du legger ut avhengig av hva du vil oppnå. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 flickr.com 500px.com gurushots.com facebook.com Lenke til kommentar
Smurfin Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Det glemte jeg å si. Hehe. Slik som instagram. Vise bildene mine til verden. Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Tror flickr er det rette for deg. Mange proffe fotografer som vaker der... (men ikke så mange "vanlige" personer som jeg tror er målgruppen din) 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Du kan også legge ut bilder her på forumet i månedstrådene hvis du ønsker og holde litt internt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå