danlud Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 trenger hjelp med oppgave 2 på denne innleveringen, og foreleser er ikke tilgjengelig idag. ITE1829_Del1_Øving_4_partikkelteknologi_H17.pdf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva lurer du på med den oppgaven? Hva har du gjort, og hvor står du fast? Lenke til kommentar
danlud Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva lurer du på med den oppgaven? Hva har du gjort, og hvor står du fast? har ikke begynt på oppgaven, driver og klør meg i hode, har vert på sykehuse så har ikke hatt muligheten til og følle med på forelesningene, derfor henger jeg etter og har flere problemer Lenke til kommentar
danlud Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva lurer du på med den oppgaven? Hva har du gjort, og hvor står du fast? har ikke begynt på oppgaven, driver og klør meg i hode, har vert på sykehuse så har ikke hatt muligheten til og følle med på forelesningene, derfor henger jeg etter og har flere problemer vet engang ikke hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå