z1nox Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg har da en låst bios og klarer ikke åpne den, jeg trenger ett program så kan klokke inne i windows både multiplier å Mhz Endret 9. desember 2003 av z1nox Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 tror ikke det finnes. har ikke hørt om dette før, men det skal bli innteresant og se om det er noen andre som kan løse problemet. Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg har da en låst bios og klarer ikke åpne den, jeg trenger ett program så kan klokke inne i windows både multiplier å Mhz Hei Vel, det ble levert software til dette for MSI hovedkortene, om jeg ikke husker feil heter det Fuzzy logic. Tror det kun støtter MSI kort også, men anbefaler fortsatt den gode gamle trygge metoden (ikke dipswitch og jumpers da ) Kiipern med låst bios, er vel sånn ferdig prod pc detta? Endret 9. desember 2003 av Radeon9700 Lenke til kommentar
smoke Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vis du har MSI hoved kort finnes det: Fusy logic Tror jeg, skjekk på msi sidenen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) EDIT: jeg leste låst multiplier, ikke BIOS. Sorry. Hvordan låst er den da? Passordlåst? Hvis det siste, kan du prøve å resette den ved å fjerne bios-batteriet noen sekunder og sette det inn igjen. Endret 9. desember 2003 av Alastor Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 BIOS er ikke passord låst, jeg kan rett å slett ikke stille på cpu ! ram hastighet står men er låst (får msg) volt er også låst Jeg har brukt fuzzylogic før, men multiplieren ble for høy ( var oppe i nesten 20 tror jeg, sier seg selv jeg må få opp mhz ) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sikker på at det ikke er en jumper på hk'et ditt som du må flytte, før du kan begynne å klokke? Sjekk manualen ? Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Det er pakke pc, fikk ikke manual til hk... ser en Grønn jumper som d står JBAT1 ved siden av.. den dekker to av tre pinner, kanskje det er denne ? står under min siste pci slot.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Da reseter du bios vertfall Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Er det trygt å flytte denne jumperen ? kan den ødelegge noe ? MSI fuzzy logic virker det (lasta ned nyeste, hadde en gammlere før) der kan jeg både stille på fbs å multiplier hva bør jeg ha på min prosessor, den sto på 17x134. Og hvor mye tåler hk og cpu ? tusen takk for svar h0h0 Endret 9. desember 2003 av z1nox Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg merket forresten at Fuzzy viser at cpu får 1.47 volt, er ikke dette lite for en cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå