OBServer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Denner er jo litt aktuell igjen http://tlf.cx/realhussein.swf ROLF den var syk :!: hvem er Rolf? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 takk for at det skal være så utrolig vanskelig å si hvilken codec man trenger for å se filmen. Kanskje noen har sagt det før, men med K-Lite Codec Pack kan du se det meste! Den fiksaet problem med en hakkende film for meg! Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 takk for at det skal være så utrolig vanskelig å si hvilken codec man trenger for å se filmen. Kanskje noen har sagt det før, men med K-Lite Codec Pack kan du se det meste! Den fiksaet problem med en hakkende film for meg! det koster penger eller? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 takk for at det skal være så utrolig vanskelig å si hvilken codec man trenger for å se filmen. Kanskje noen har sagt det før, men med K-Lite Codec Pack kan du se det meste! Den fiksaet problem med en hakkende film for meg! Mye bedre med ffdshow. Lastes ned hos Sourceforge Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 takk for at det skal være så utrolig vanskelig å si hvilken codec man trenger for å se filmen. Kanskje noen har sagt det før, men med K-Lite Codec Pack kan du se det meste! Den fiksaet problem med en hakkende film for meg! Ser ikke bort fra at noen rakk å si det i løpet av et år, men aldri så sent at det ikke er godt for noe... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Og når først tråden er trukket frem i offentligheten igjen, så vil jeg gjerne se rosa-helikopter-metal-duden. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Btw...er ikke denne tråden feilposta ? Har en annen her..Suverenitet Synes denne var ekstra god Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Da jeg lagde tråden het den noe med lyd og musikk såvidt jeg husker... Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 noe av det beste jeg har sett : http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=c...nbarbiegirl.wmv Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 noe av det beste jeg har sett : http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=c...nbarbiegirl.wmv :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hehe tok litt av når han begynte på barbie girl ja..syns synd på dommerne som må høre gjennom 2000 komplette tonedøve idioter før det dukker opp 1-2 stortalenter innimellom. Her er forresten den beste practical joken jeg har sett på evigheter. http://home.online.no/~tom-rf/poona4.wmv (bør ikke ses i fullscreen, lav bildekvalitet) Endret 8. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Digger artige filmsnutter! Keep em coming! Eller lag ein tråd i humor-kategorien. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 sånn apropos bananer...Denne Aisha sangen som tråden startet med...jeg husker klippet siden jeg besøkte tråden når den startet første gang. Det som skremmer meg litt, er at jeg er 99% sikker på at jeg har hørt den littegrann på radioen i det siste Noen som kan bekrefte dette, eller er det bare "ønsketenkning" fra min side Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 sånn apropos bananer...Denne Aisha sangen som tråden startet med...jeg husker klippet siden jeg besøkte tråden når den startet første gang. Det som skremmer meg litt, er at jeg er 99% sikker på at jeg har hørt den littegrann på radioen i det siste Noen som kan bekrefte dette, eller er det bare "ønsketenkning" fra min side Mulig jeg misforstår deg, men han synger jo en kjent sang da, så det er vel ikke så rart om den er på radioen? Originalartisten er vel arabisk/latino eller noe, men det er ikke lenge siden Outlandish hadde en (cover)hit med den. Hvis du hørte coverversjonen fra akkurat denne videoen, er det kanskje litt mer skremmende... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvis noen vet hvor man får tak i den rosa helikopter-saken så for all del si fra. rhgutten.avi gir ingen treff på google Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvis noen vet hvor man får tak i den rosa helikopter-saken så for all del si fra. rhgutten.avi gir ingen treff på google *skrive i tråd så jeg husker det* Tror jeg har den hjemme. Uansett, feilposssst. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Denne tråden har vel ikke så mye å gjøre i Lydkort og PC-høytalere. Flyttet til hmm..humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå