mandela Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 windows media player 9 tipper jeg (ev.8, men hvis du kjører xp og det ikke funker, mp9 ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 takk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Den dagen jeg gjør noe sånt er det Lier og tvangmedisering neste! Freaky. Skikkelig freaky! Endret 11. desember 2003 av Cappo Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg lo godt, men det hadde vel blitt langt sykere med meg i rollen Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sitter her foran pc'en med tv på i bakgrunnen (reprise på sone 2) da jeg plutselig hører en kjent melodi... Aisha, aisha osv osv... Snur meg, ser han typen står å danser på tv'en min , på sone 2, i beste sende tid... flau på hans vegne Andre som fikk det med seg forresten? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hehe så det jeg også. stakkars mann, sendt i beste sendetid på tv2.. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er det rart gutten har selvtillit....når man ser nærmere etter så er det en slående likhet mellom han og "sherminator" fra American Pie..... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er det rart gutten har selvtillit....når man ser nærmere etter så er det en slående likhet mellom han og "sherminator" fra American Pie..... jepp...likheten der er ganske lik Denne var jo ganske morsom ja..hehe Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kraftstemme på rap'en må jeg si Ny Pavarotti? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) SKal vi drite ut noen må vi drite ut meg og kalle da! () Linken i signaturen min inneholder en av de over 20videoene vi har laget.. Vi har dog fått et mye bedre kamera nå ,men uansett =) PS: Jeg synger.. Det er kalle som danser.. EDIT: Hadde visst fjernet den ifra siggen min.. home.no.net/ststst/kalle.avi <--Der ligger den.. Endret 11. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) dere hadde det sikkert moro, tror nesten vi måtte ha vært tilstede for at det skulle ha vært moro. skjønte først ikke hva han danset til, for musikken i bakgrunnen er veldig lav....fin stemme forresten Endret 11. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Oki folkens, klar for enda en hysterisk artig en. :o) Vet ikke hva som er skumlest jeg, sangen eller at han sitter i bar overkropp?!?!?!?! Her er linken til filmsnutten. Rosa helikopter headbanger dude - Filen ca 3,1MB. Pass på balansen når man trekker for hardt i smilebåndene. PS må ha lyd for at det skal bli skikkelig artig. Endret 11. desember 2003 av Zimon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Oki folkens, klar for enda en hysterisk artig en. :o) Vet ikke hva som er skumlest jeg, sangen eller at han sitter i bar overkropp?!?!?!?! Her er linken til filmsnutten. Rosa helikopter headbanger dude - Filen ca 3,1MB. Pass på balansen når man trekker for hardt i smilebåndene. PS må ha lyd for at det skal bli skikkelig artig. LOL! Eller.. OMG! Klarer ikkje å besetemme meg.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Snakk om å være helt med da. Sjelden man ser de så stive i blikket Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 LoooooooooL hvordan GÅR det ann å bli SÅÅÅÅ syk? synes serriøst synd på de folk asom har gjort sånn som det der. mvh BalleMann Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Haha, geniale, alle som er kommet hittil Lenke til kommentar
xico Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) mm andy eier Endret 11. desember 2003 av xico Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Noen som har flere morsome saker?(= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå