FuglFøniks Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ÆHÆ! Kvalitetsmusikk! Kunne gått rett inn på topp40! Lag en tranceremix så selger den 40 millioner de neste tre ukene! Det var vel å ta litt hardt i, men kan kanskje klare platina i løpet av noen uker. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Andy Milonakis er jo nesten å regne som en legende.. lol Denne karen har vært populær rundt på nettet i minst et år. Gutten har en egen webside FULL av slike "raps" og ulike typer innspillinger. Finn for eksempel frem til Greek whinin part 2, den er legendarisk. Her er også en side med stuff fra Andy'en. Kos dere med flere timer med "underholdning". hehe Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Syntes det var modig gjort av førstemann jeg.... dersom det var HUMOR er han jo bare konge syntes nå jeg... burde bli skuespiller eller komiker... Er forresten ikke pent å drite ut folk slik, syntes mange av dere kunne spart dere for de dårlige meldingene dere har skrevet... tenk om han ser hva dere har skrevet da ? Komplekser for livet spør du meg.... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har funnet en side med utrolig mye bra filmer. Alle her på forumet kjenner sikkert til den, men hvis det skulle være et par som ikke har fått med seg siden, så er www.punchbaby.com verdt et besøk. Mange av filmene er gamle favoritter og en god del har jeg aldri sett før- for eksempel Shark Also.. En del av innholdet har godt "voksenpreg", mens andre ting er helt uskyldig, så er det nevnt. edit: skrivefeil, som vanlig.. Endret 10. desember 2003 av CastorFiber Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Syntes det var modig gjort av førstemann jeg.... dersom det var HUMOR er han jo bare konge syntes nå jeg... burde bli skuespiller eller komiker... Er forresten ikke pent å drite ut folk slik, syntes mange av dere kunne spart dere for de dårlige meldingene dere har skrevet... tenk om han ser hva dere har skrevet da ? Komplekser for livet spør du meg.... Enig Tviler på at det er mange av oss her som aldri vil tørre å gjøre noe slikt Kreditt de til karene for at de er modige Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Freestylesangeren var faktisk god... skulle ikke forundre om han kommer til å begynne som profesjonell senere i livet da men han derre andy greia var homoaktig.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Og det neste er vel at noen fjortisser synger rosa helikopter... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Og det neste er vel at noen fjortisser synger rosa helikopter... hehe, alelrede gjort av en headbanging fjortiss gutt. *ler* Skal se om jeg finner den entene hjemme eller på jobb og lage en link til den på en server. *ler* Den er artig. Om ingen har kommet meg i forskjøpet da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ÆÆÆÆÆÆÆÆH! Folk som gjør det slikt har det virkelig ikkje godt med seg sjøl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hvilken codec trenger jeg ? får ikke sett videoene Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Og det neste er vel at noen fjortisser synger rosa helikopter... hehe, alelrede gjort av en headbanging fjortiss gutt. *ler* Skal se om jeg finner den entene hjemme eller på jobb og lage en link til den på en server. *ler* Den er artig. Om ingen har kommet meg i forskjøpet da. Finn frem! Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 han der "rapper'n" er jo faktisk ganske bra..han ser ikke spesielt gammal ut å han kan virkelig dette med freestyle..han kunne blitt noe stort om han hadde fått sjangsen..selv om han rapper mye drit så virker det jaggu som han har peiling.. nice goin' Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hahah, fikk se noe av det andre han har laget..LOL! fyr'n er jo sprøyte gal! steike meg rett...hahahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hvilken codec bruker dere ? Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 I like funny words too. Lenke til kommentar
fgfgter Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 HÆHÆHÆÆHÆHÆHÆÆHÆHÆÆHÆHÆHÆHÆÆHÆHÆÆH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 takk for at det skal være så utrolig vanskelig å si hvilken codec man trenger for å se filmen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jævlig bra fortsatt bedre enn han idol-knut, eller hva nå enn han heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå