B-Man Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Etter å ha tatt filmene i ett litt nærmere øyesyn (sett på dem) kan man vel egentlig bare slå fast ett kjent faktum: "Det er mange gale mennesker her i verden" Jaja, disse to kommer nok til å få høre dette her framover tror jeg , at det går ann. greit å nynne litt med foran pc/stereo, men visse grenser må man vel ha. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) For informasjonen heter sangen originalt Khaled - Aïcha Han kommer til å bli star wars kid 2 eller heller.. dancin *ermmh* kid EDIT: "Omfg" - er fjortiss irc språk for "oh my god" Endret 9. desember 2003 av So Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Et ord...VAKKERT....hehe, flink han der da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Han tjukke gutten som rapper er jo faktisk GOD da. Han rimer veldig bra, og det går sånn noenlunde i takt med rytmen. Eminem hadde sett potensiale i denne karen. Freestyle betyr jo å finne på teksten mens man rapper. Endret 9. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 NOOOO!! Jeg får ikke Aicha-sangen ut av hodet, hva skal jeg gjøre!? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 OMFG er egentlig fjortis for "Oh My Fu**ing God". Må bare legge til at den guttens legning er skevere en tårnet i Pisa Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hahahah... for en fyr. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) http://home.online.no/~leko/crispy%5b1%5d.wmv ble litt feil den første linken... seriøst, den der var så morsom at jeg ikke klarte å le. Som cartman sa: I blew i funny fuse han vet jo ikke hva han synger en gang. Endret 9. desember 2003 av Chris88 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 OMFG er egentlig fjortis for "Oh My Fu**ing God". Må bare legge til at den guttens legning er skevere en tårnet i Pisa oi glemte visst f 'en <- Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kremt... HEAHEHAHE! Det der er noe av det beste.... unnskyld, bø****e jeg har sett... Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kom med flere linker, dette var helt hysterisk! Mercury Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 gayalarm... eller skal jeg si forstyrret og skev? morsom var den da Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Endret 9. desember 2003 av Myrsve Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 herlig tekst på rappen, lurer på om han forstår noe av den? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 herlig tekst på rappen, lurer på om han forstår noe av den? Han høres jo english ut så han vet nok hva han sier, fet tekst ja, ugly fat dude og skinny gay man.... Nice musikkvideoer, håper de erstatter jay-Z og eminem på tv Lenke til kommentar
tkaase Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 I like funny words to... Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Sikkert veldig gøy å bli hent ut her på forumet som homo... Men artig var det, og han i film nr to var ikke halvdårlig. Dro inn mye lækkert i teksten Endret 9. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå