Gå til innhold

Må sees! (Nice musikkvideo)


inaktiv000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet ikke om noen har posta denne men lol: http://www.angrynakedpat.com/andymilonakis.com/dttw.wmv

Her har vi han litt yngre

 

Forresten er dette siden hans?:

http://www.angrynakedpat.com

 

MEN?

http://www.angrynakedpat.com/andymilonakis.com/whinin6.wmv

 

Helvette     

 

http://www.angrynakedpat.com/network/icf/index.php

 

Ja, som jeg skrev tidligere, det siden hans.

 

 

Andy Milonakis er jo nesten å regne som en legende.. lol Denne karen har vært populær rundt på nettet i minst et år.

 

Gutten har en egen webside FULL av slike "raps" og ulike typer innspillinger.

 

Finn for eksempel frem til Greek whinin part 2, den er legendarisk.

 

Her er også en side med stuff fra Andy'en.

 

Kos dere med flere timer med "underholdning". hehe

Lenke til kommentar

Har nå lest i gjennom alle innleggene deres og sett alle videoklippene. Jeg synes svarene gjenspeiler aldersgruppen som frekventerte dette innlegget. Jeg må vel nesten få lov til å si at jeg ler mest av hvor dere hoverer over å tro at dere ikke ville gjort det samme selv. Eller.. er det det som gjør det hele så genialt; Endelig noen å kunne virke normal i forhold til? Vi har nå sett endel videoer av et par små guttunger. Ikke prøv å fortell at dere selv aldri har gjort ting som hvis det var et kamera i rommet hadde fått mangt en person til i dra hardt i smilebåndet? Disse to småtassene vil vokse opp og kanskje bli kjempefine mennesker. Men om de blir slått ned gjennom livet av samme barnslige mentalitet som fra dere kan det hende at noe blir ødelagt. Mennesker har tatt livet av seg for slikt. Kanskje dere er for små til å skjønne konsekvensene av slik uthenging. Det var nesten ikke en eneste kjeft her inne som turde å si noe positivt om de medvirkende i videofilmene, og det er helt for jævlig.

 

-Til Ettertanke- :thumbdown:

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Var dette dagens moralpreken? Neida, er forsåvidt enig med deg. Vi trenger ikke å gå til angrep på personer eller være nedlatende til deres oppførselen, men vi må vel få lov til å le hvis det er morsomt? Kommentarer som: homse, gay osv. kunne vi vært foruten, hva er galt med at personen er homofil? Han ene gutten som rap'er og har lagd mange videor av seg selv kan vi vel le av, det er jo hele poenget med opplegget hans...

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Har nå lest i gjennom alle innleggene deres og sett alle videoklippene. Jeg synes svarene gjenspeiler aldersgruppen som frekventerte dette innlegget. Jeg må vel nesten få lov til å si at jeg ler mest av hvor dere hoverer over å tro at dere ikke ville gjort det samme selv. Eller.. er det det som gjør det hele så genialt; Endelig noen å kunne virke normal i forhold til? Vi har nå sett endel videoer av et par små guttunger. Ikke prøv å fortell at dere selv aldri har gjort ting som hvis det var et kamera i rommet hadde fått mangt en person til i dra hardt i smilebåndet? Disse to småtassene vil vokse opp og kanskje bli kjempefine mennesker. Men om de blir slått ned gjennom livet av samme barnslige mentalitet som fra dere kan det hende at noe blir ødelagt. Mennesker har tatt livet av seg for slikt. Kanskje dere er for små til å skjønne konsekvensene av slik uthenging. Det var nesten ikke en eneste kjeft her inne som turde å si noe positivt om de medvirkende i videofilmene, og det er helt for jævlig.

 

-Til Ettertanke- :thumbdown:

Jeg sa ikke noe positivt om filmene fordi jeg ikke finner noe bra å si om de...

 

Det ser helt latterlig ut, han synger som en kråke, han tar seg selv utrooolig selvhøytidelig. Derfor ingen positive kommentarer fra meg.

Lenke til kommentar
Har nå lest i gjennom alle innleggene deres og sett alle videoklippene. Jeg synes svarene gjenspeiler aldersgruppen som frekventerte dette innlegget. Jeg må vel nesten få lov til å si at jeg ler mest av hvor dere hoverer over å tro at dere ikke ville gjort det samme selv. Eller.. er det det som gjør det hele så genialt; Endelig noen å kunne virke normal i forhold til? Vi har nå sett endel videoer av et par små guttunger. Ikke prøv å fortell at dere selv aldri har gjort ting som hvis det var et kamera i rommet hadde fått mangt en person til i dra hardt i smilebåndet? Disse to småtassene vil vokse opp og kanskje bli kjempefine mennesker. Men om de blir slått ned gjennom livet av samme barnslige mentalitet som fra dere kan det hende at noe blir ødelagt. Mennesker har tatt livet av seg for slikt. Kanskje dere er for små til å skjønne konsekvensene av slik uthenging. Det var nesten ikke en eneste kjeft her inne som turde å si noe positivt om de medvirkende i videofilmene, og det er helt for jævlig.

 

-Til Ettertanke- :thumbdown:

Jeg sa ikke noe positivt om filmene fordi jeg ikke finner noe bra å si om de...

 

Det ser helt latterlig ut, han synger som en kråke, han tar seg selv utrooolig selvhøytidelig. Derfor ingen positive kommentarer fra meg.

..med andre ord.. du kjente deg igjen? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...