AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Du har allerede antydet at du kan ha lurt helsevesenet under behandling. I så fall kan du ha fått feil diagnose, og følgelig feil resept og medisiner. Jeg kjenner ikke diagnosen din eller medisinen. Jeg ber deg bare være forsiktig med hva du putter i deg. Psykoaktive stoffer endrer hjernens funksjonalitet. Inntak av slike medisiner som følge av feilmedisinering kan forklare forvirringen din. Hvis jeg har lurt helsevesenet under utredning/behandling så har jeg ikke vært det så veldig bevisst, det blir i såfall noe jeg resonnerer meg frem til etterpå. Så jeg vet ikke. Men godt mulig diagnosen(e) er feil, og at medisinene også er feil. Forvirring hadde jeg mye mer av før medisiner. Takk for at du slang et bein til meg... så får du kose deg med vennene dine Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Lyst til å dra på fest jeg. Spille musikk, drikke øl og snakke med damer. Noen som har det. Ja, jeg har jo trygd... heldiggrisen, slipper å jobbe lizzm Noen mangler bare noen personlige erfaringer. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvis det er sånn at du egentlig ikke vil ha hjelp eller løsningen på noe som helst, men derimot trives i en form for offerrolle da er det ditt valg, og det er ingen i hele verden som kan tvinge deg til å ta grep.Du bruker sykt mye tid på resonere i vilden sky, men ingenting av det ser ut til å bidra noe særlig, hvis du samtidig velger å ikke høre på fagfolk, eller følger medisinske råd.Fokus blir heller ikke bra på noen som helst måte, hvis det eneste livet du har er å henge foran en skjerm fra morgen til kveld og drive med en form for manisk selvdiagnosering. Hvis du uansett bare avvfeier og vingler i alle retninger som er mitt inntrykk, da kaster du egentlig bort ditt liv og forsåvidt tida til de som gidder å svare i forumet.Det finnes enkle tips som kan øke livsgleden til de fleste, og det er selvsagt noe de fleste vet allerede, men som er så kjedelig som å se på kosthold, spise sunnere, komme seg ut å gå turer og komme i bedre form. Dette påvirker det meste som fokus, bedre humør, orker mer osv osv. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Nei, jeg vil ha et vanlig liv. Jeg vil dra på fest og drikke øl og snakke med damer. Jeg vil jobbe, slik at jeg blir et vanlig medlem av samfunnet. Hvorfor tror du at jeg ikke følger medisinske råd? Mye du antar ang. min livsstil, gitt... hva vet du om hva jeg gjør? Hvis jeg skriver 10 innlegg her, blir det vel mer enn nok til til andre ting, eller? Svarene dine virker å anta en mal du anvender på samtlige som sliter med hverdagen og det sosiale. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg bruker ikke mal til noe som helst, skriver alltid ut fra hva jeg selv har opplevd her i livet. Jeg gidder ikke bruke noe Anonym funksjon og sitte å gjenta det samme dag etter dag, men jeg har mer erfaring med depresjoner, angst og psykotisk trekk en de fleste, og selv om jeg har 2 medfødte hjerneskader inkludert en med tunge depresjoner med ekstrem høy selvmordsrate blant de som har det, så klarer jeg fortsatt tenke såpass klart at har tatt de grepene som skal til for å gjøre livet enklere.Og det uten at at jeg måtte spørre andre om råd, samt det finnes ingen piller som kan gjøre noe med dette.Men mange er vel sånn at de hører ikke på andre uansett, og vet selv best hvordan man løser ting.Du har postet mange innlegg om dette over tid, og har enda til gode å lese EN setning hvor det har skjedd endring eller at du har gjort noe selv for at ting skal bli bedre.Og nei det er ikke ment å være dømmende, det er det jeg har konstatert. Skulle jeg ta feil så har jeg tatt feil før, og kommer sikkert til å gjøre det igjen senere. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvorfor "skryter" du av sykdommene dine? Føler du deg krenket? Hvis du tror det er mer effekt med kosthold og mosjon enn medisiner mot psykiske lidelser, så fraviker du vitenskapelig konsensus. Jeg har skrevet er noen dager / uker. Ingenting har skjedd, nei, men det er da for faen ikke min skyld at det ikke bare er å knipse så gir systemet deg det du ber om. Bryr meg ikke om hvorvidt du er dømmende eller ikke, jeg bare påpeker at du tar feil. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 For er rasende festlig fredagskveld. Sitte i denne tråden og mase etter oppmerksomhet som kulminerer i kjerringkrangel. Men hva kunne jeg gjort? Jeg har ingen jeg kunne dratt til, eller spurt om å dratt til. Det er ingen på nettet jeg kan prate med, da det ikke finnes en eneste sjel som ikke styrer unna meg. "Rasende festlig" er definitivt bedre enn det kan bli, men er det ikke på tide at det blir noen stunder det er verdt å leve for snart. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvorfor "skryter" du av sykdommene dine? Føler du deg krenket? Hvis du tror det er mer effekt med kosthold og mosjon enn medisiner mot psykiske lidelser, så fraviker du vitenskapelig konsensus. Jeg har skrevet er noen dager / uker. Ingenting har skjedd, nei, men det er da for faen ikke min skyld at det ikke bare er å knipse så gir systemet deg det du ber om. Bryr meg ikke om hvorvidt du er dømmende eller ikke, jeg bare påpeker at du tar feil. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Jeg har ikke skrevet noe sted at det erstatter medisiner, jeg skrev at det kan virke positivt i tillegg. Og jeg skryter ikke av sykdommene mine, hadde jeg hatt behov for det hadde jeg akkurat som deg laget mange tråder om meg meg meg meg meg...dette er andre gang i år at jeg nevner de noe sted. Og en hjerneskade er forsåvidt ikke en sykdom, det kan derimot være et resultat av en sykdom. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Ja, ja. Da var det oppklart. Jeg skjønner oppriktig talt ikke hvem jeg er! Det er det jeg forsøker å finne ut av. Jeg klarer ikke engasjere meg i andre tema. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Ja jeg har ikke droppet det! Nattaklemz :wub: Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Er dette noen kode for å se om jeg leste innlegget? Måtte lage bruker her for å svare i tilfelle (jeg bruker ikke dette forumet), kan jo bare vært tilfeldig da men om det var en kode for å få tak i meg så er jeg her (jeg kom tilfedldigvis over dette da jeg søkte om kjedsomhet og depresjon på nettet), drev ikke med noe stalking altså Det er ingen på nettet jeg kan prate med, da det ikke finnes en eneste sjel som ikke styrer unna meg. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Synd at du sliter slik, du kan snakke med meg om du vil, men som du vet (hvis du er den jeg trodde du var) er jo ikke jeg akkurat optimal samtalepartner for å si det mildt ) og jeg har nok ikke noen gode råd for hvordan en skal få det bedre med livet, men håper du ikke gjør noe dumt da ... Sender en klemz ihvertfall Og ønsker deg god bedring Anonymous poster hash: 2791a...4d4 Anonymous poster hash: 2791a...4d4 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Hmmmmm...... Mye rart. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 For et liv, vel. Så sånn er det. Men men. Anonymous poster hash: 31246...793 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Virker bare for meg som at du har en interesse av å prøve å forstå psykopati og den delen rundt menneskesinnet ^^ ikke at du faktisk lider av noe sånt selv. Dessuten mener jeg at det er viktig å ha empati for folk som lider av psykiske sykdommer. Jeg mener at ingen er født slik, i hvert fall ikke flesteparten. Det er sosiale forhold som gjør oss slik. Og dét har man i svært få situasjoner kontroll over selv. Å bli bevisst denne sannheten, at man kan når som helst endre sosiale forhold og miljøer, tar lang tid. Det er jo ikke bare å kutte ut bånd til hvem som helst, når som helst. For å bli kjent med noen, må man jo investére litt følelser, sånn at man finner ut om dette blir gjengjeldt via handling, lidenskap og sannhet. Og hvis man bare skifter ut mennesker som andre skifter ut sokker, så tenker jeg at dét virkelig begynner å nærme seg psykopatisk tankemønster, uten at jeg dømmer for det. Det er når man konstant utelater følelser, og systematisk og kynisk utnytter andre mennesker til egen fordél, at jeg tenker at psykopati er gjeldende. Og dette kan trenes. Ingen blir kynisk på den måten uten å ha blitt mishandlet, mener jeg. En annen grunn kan også være at de aldri har blitt vist skikkelig lederskap, aldri hatt noen som viste dem skikkelig selvtillit. Det er alltid en grunn til alt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Virker bare for meg som at du har en interesse av å prøve å forstå psykopati og den delen rundt menneskesinnet ^^ ikke at du faktisk lider av noe sånt selv. Dessuten mener jeg at det er viktig å ha empati for folk som lider av psykiske sykdommer. Jeg mener at ingen er født slik, i hvert fall ikke flesteparten. Det er sosiale forhold som gjør oss slik. Og dét har man i svært få situasjoner kontroll over selv. Å bli bevisst denne sannheten, at man kan når som helst endre sosiale forhold og miljøer, tar lang tid. Det er jo ikke bare å kutte ut bånd til hvem som helst, når som helst. For å bli kjent med noen, må man jo investére litt følelser, sånn at man finner ut om dette blir gjengjeldt via handling, lidenskap og sannhet. Og hvis man bare skifter ut mennesker som andre skifter ut sokker, så tenker jeg at dét virkelig begynner å nærme seg psykopatisk tankemønster, uten at jeg dømmer for det. Det er når man konstant utelater følelser, og systematisk og kynisk utnytter andre mennesker til egen fordél, at jeg tenker at psykopati er gjeldende. Og dette kan trenes. Ingen blir kynisk på den måten uten å ha blitt mishandlet, mener jeg. En annen grunn kan også være at de aldri har blitt vist skikkelig lederskap, aldri hatt noen som viste dem skikkelig selvtillit. Det er alltid en grunn til alt. Jeg har bare lyst til å få en stopp på dette kjøret i hodet mitt. Ikke noe mer... men er helt meningsløst å forsøke å finne ut av det. Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Synd at du sliter slik, du kan snakke med meg om du vil Hvem er du for ei da? Jeg vil ha venner jeg. I sangen er det "jeg vil nave", men for meg er det mer "jeg vil ha venner". Anonymous poster hash: b5ca1...b2d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Du vet jo hvor du finner meg? Ellers kan du pme Regrepsa Ville bare hilse på jeg lurte på hvor du var blitt av du virket i litt dårlig stand også forsvant du helt så en kunne jo tenke seg litt av hvert kunne ha skjedd, skal ikke skrive noe mer på forumet vil la deg være i fred men bare PMe om du vil, vet ikke om jeg skal være stolt eller flau over at du har blitt inspirert av ordbruken min jeg Anonymous poster hash: 2791a...4d4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå