Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan er psykopatens indre verden?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe alvorlig galt med meg i alle fall... skifter jo humør og tankegang kontant, mellom ulike nettsider. Men går ikke "tilbake" til den jeg var når jeg skrev dette, er bare at jeg blir veldig raskt "påvirket". Så dette innlegget er noe helt annet enn det forrige, fordi jeg har blitt påvirket. Kunne sikkert gått tilbake til den "identiteten" jeg har i denne tråden hvis jeg ville, men jeg ser ingen grunn til at jeg skal det? Men når jeg forholder meg til folk utenfor anonyme nettsider, så må jeg jo tenke på å holde meg til samme personlighet. Det kan være vanskelig å huske, og det er helt sikkert det folk skjønner.

Anonymous poster hash: b5ca1...b2d

Høres mer ut som du er borderline, ikke psykopat. Humørsvigninger er nemlig det som kjennetegner borderline framfor alt annet.

Lenke til kommentar

Vi kan dessverre ikke diagnostisere deg trådstarter (eller gi svar/bistand) i jungelen av svingete atferd og usikkerhet. Og jo mer forslag fremmes så gir det deg kun mer ideer som har motsatt effekt i et allerede fargerikt sinn. Du vet hva du må gjøre som allerede fortalt flere ganger, det husker du på lik måte som du er standhaftig med anonymfunksjonen. God natt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har fått diagnoser i fleng allerede, så er ikke opptatt av det. Jeg bare lurte på om jeg kanskje lurte dem, ev. om de skjønte det men måtte ta meg på alvor siden hvis det jeg sa stemte så kunne det blitt uheldige konsekvenser. Tror egentlig det siste stemte, da en psykiater jeg hadde en gang sa noe om «historier».

Lenke til kommentar

Så rart... jeg kan fjerne ting fra oppmerksomheten, og kjenne ro... er som jeg hører meg selv. Kan høre på klokken tikke, uten å stresse i tankene.

Men må fokusere på dette, ellers så glipper det. Da begynner jeg å «høre» hva andre sier. At det er noe ytre som er tankerekkene.

Lenke til kommentar

Siden du sikkert kommer tilbake, ikke bare tenk på hjelpen, men også det å finne sitt nettverk. Vi er skapt for å være i aktivitet og ha kontakt med hverandre.

Nettverk ja... syns jeg kommer til kort hos alle. Har ikke noe "personlig" å bidra med. Selv de med IQ på andre siden av snittet enn meg har masse personlig de kan formidle. Ja, selv de med Downs. Gikk forbi et kjærestepar her om dagen, og hørte de snakket om at de ikke kunne få barn fordi det gikk i arv. Da følte jeg mine svakheter hva gjelder personlighet. Det å ha kjæreste og diskutere barn, liksom, det tror jeg aldri jeg kommer til å oppleve.

Lenke til kommentar

Siden du sikkert kommer tilbake, ikke bare tenk på hjelpen, men også det å finne sitt nettverk. Vi er skapt for å være i aktivitet og ha kontakt med hverandre.

Nettverk ja... syns jeg kommer til kort hos alle. Har ikke noe "personlig" å bidra med. Selv de med IQ på andre siden av snittet enn meg har masse personlig de kan formidle. Ja, selv de med Downs. Gikk forbi et kjærestepar her om dagen, og hørte de snakket om at de ikke kunne få barn fordi det gikk i arv. Da følte jeg mine svakheter hva gjelder personlighet. Det å ha kjæreste og diskutere barn, liksom, det tror jeg aldri jeg kommer til å oppleve.

Du har andre problemer du må løse før du fokuserer på å skape din egen familie. Du må i første omgang få orden på ditt eget mentale liv før du involverer en potensiell kjæreste og absolutt før du bestemmer deg for å bli en forelder.

Vær også forsiktig med hva du putter i deg av piller. Lykke til.

Endret av Løgn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har allerede antydet at du kan ha lurt helsevesenet under behandling. I så fall kan du ha fått feil diagnose, og følgelig feil resept og medisiner.

Jeg kjenner ikke diagnosen din eller medisinen. Jeg ber deg bare være forsiktig med hva du putter i deg.

Psykoaktive stoffer endrer hjernens funksjonalitet. Inntak av slike medisiner som følge av feilmedisinering kan forklare forvirringen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...