Nerowulf Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Noen ganger så mottar jeg ikke sms i min innboks (Den syns ikke, eller sier ikke i fra), men jeg kan se i historieloggen at jeg har fått melding. Får ikke lest. Noen som har forslag eller vet hva problemet er? Messages (SMS-app, Google) Drupe (Ringe-app, her jeg ser historien) ice-net Android Samsung S7 Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Dropp apper til SMS, bruk det som kom med telefonen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Prøv: https://forum.xda-developers.com/galaxy-s8/help/3rd-party-messaging-apps-receive-text-t3605857 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Greit, takk. Skal prøve dette. Hvis det ikke går, prøver jeg med standard sms-app. go to setingsdevice maintencebatteryscrool all the way down to unmonitored apps and add your 3rd party sms app Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå