huf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Trenger litt kritikk og nye ideèr til denne siden som jeg akkurat har laget. Den er ikke ferdig, men det begynner å bli noe. ps. husk på at siden er ganske så mørk, så skru opp brightnessen på skjermen din før du entrer. mozillama.tk visst den ikke fungerer, så kjør på med denne Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 - Den splashen (om du kan kalle det det) var rett og slett ikke pen. - Bold på mouseover faller ikke under mine favoritter - Ville fjernet det grå feltet over hovedcellen (den i midten der det står "The News section will be placed here...I think...") - schtøgg header og fonten i den ble litt uklar. eller det var vel egenlig fonten i den som var stygg. - "copyright huf 2003 | all rights reserved" er ikke vertikalt midtstilt (hos meg iallefall) - hele siden bør midstilles. nå er den liksom 25% til venstre fra midten, om du forstår. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 utrolig vanskelig å lage pene sider med svart bakgrunn/domminerende mørke farger. pc sin er vel et hederlig unntak selv om den fikk bittelitt pepper for brightness til å begynne med den og Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 - Den splashen (om du kan kalle det det) var rett og slett ikke pen.- Bold på mouseover faller ikke under mine favoritter - Ville fjernet det grå feltet over hovedcellen (den i midten der det står "The News section will be placed here...I think...") - schtøgg header og fonten i den ble litt uklar. eller det var vel egenlig fonten i den som var stygg. - "copyright huf 2003 | all rights reserved" er ikke vertikalt midtstilt (hos meg iallefall) - hele siden bør midstilles. nå er den liksom 25% til venstre fra midten, om du forstår. -Splashen jobber jeg med, det var bare noe raskt som jeg satte opp for å vise hvordan jeg skulle ha det. -Bolden syns jeg ikke var så gale da.. -Det grå feltet over hovedcellen skal være der, den var jeg fornøyd med. -Headeren var det samme som med splashen, laget den fort og gale, er enig i at den ikke ser ut.. -Ikke vertikalt instillt med meg heller den.. -Den er midtstillt i 1024x768 som den er "beregnet" på. Men er det ikke noe bra altså med siden? Hvordan er opsettet generelt sett? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Man trenger ikke en splash... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 -Splashen jobber jeg med, det var bare noe raskt som jeg satte opp for å vise hvordan jeg skulle ha det.-Bolden syns jeg ikke var så gale da.. -Det grå feltet over hovedcellen skal være der, den var jeg fornøyd med. -Headeren var det samme som med splashen, laget den fort og gale, er enig i at den ikke ser ut.. -Ikke vertikalt instillt med meg heller den.. -Den er midtstillt i 1024x768 som den er "beregnet" på. - Splash bør som PT sier skippes, med mindre du har en dritphet en - Bolden er veldig gal. Bruk underline eller fargeskifte. - Synes ikke det grå feltet passet inn, ble for lyst på mørkt, og var bare i veien. - Da er vi enige - Gjør noe med det da - Det er ikke noe problem å midtstille den for alle oppløsninger. Blir veldig feil å gjøre det bare for en. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 som dei andre seier, splashen må vekk. Splash er kun kult på sider som har et über-1337 design, eller som ellers passer med splash. Bold onmouseover er heslig, og det er for stor fargeovergang mellom tynne spinkle blå (stygg farge) bokstaver, til digre tjukke kvite lysande bokstaver. Bruk <table align="center"> istede for å dytte den bortover ved hjelp av sånne innrykk... Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 oppdatert http://www.mozillama.tk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 synes fargen på linkene var for mørk. er ikke lett å lese hva som står der. ellers lite grafisk, men rent og pent oppsett.. kanskje litt for rent, noe grafisk hadde gjort seg er jo stort sett bare steker og headeren er heller beskjeden.. tror selve oppsettet henger på greip, men mangler grafikk. vil ikke kalle det en genistrek å legge tekstfargen til samme farge som bakgrunnsafargen. så teksten først nå. i Opera (7.22). all rights reserved kunne kanskje vært litt mer beskjeden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Den blå-grønne fargen var enda verre enn den grå! Fonten i banneren er stygg. fremdeles stygg link-farge - gjør den lysare! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kunne vi få sett litt innhold får du la sida til vurdering? Jeg finner ikke så mye positivt. Jeg nærmest hater svart som bakgrunnsfarge, og linkene er svært vanskelige å lese. Mouseoveren ble bedre nå som linkene bare skifter farge. Jeg vet dette kan høres kvast ut. Det er på grunn av at det er min oppriktige mening. Ærlighet varer lengst! Forumet er til for respons! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg synes siden ble penere med ny farge jeg, siden ser ut til å bli ganske oversiktlig og ren...helt grei Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Kunne vi få sett litt innhold får du la sida til vurdering? Jeg finner ikke så mye positivt. Jeg nærmest hater svart som bakgrunnsfarge, og linkene er svært vanskelige å lese. Mouseoveren ble bedre nå som linkene bare skifter farge. Jeg vet dette kan høres kvast ut. Det er på grunn av at det er min oppriktige mening. Ærlighet varer lengst! Forumet er til for respons! Det er helt greit.. Jeg tar meg ikke nær av deres meninger, og vi har selfølgelig kvar sine av de. Så jeg bare hører på det dere sier, og gjør det som jeg synes passer. Takker for alle innslagene til nå. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 jeg synes siden ble penere med ny farge jeg, siden ser ut til å bli ganske oversiktlig og ren...helt grei Takker flodhest, er vel nærmest bare du som har sagt noe positivt til nå! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Synes den ble bedre nå. Men svart er ut, og jeg har sett det designet der så mange ganger før. Synes fontfargen var fin jeg. Headeren ble litt kjedelig, men likte i utgangspunktet mosaikken på skriften: Det passet liksom med navnet siden jeg får assosiasjoner til alle browseres mor Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 /me synes også det ble litt bedre nå, men fremdeles alt for enkelt etter min smak. mulig det bare er meg da. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 oppdatert igjen, forandret bg'en og fonten på headeren ++. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 For å si det sånn; det er ikke fargene jeg har problemer med. Det er den veldig enkle tabelloppbygningen. Blir lissom litt for enkelt og bruk 1000vis av ganger før. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sånn som med Arve si side; på maskinene her på skolen er det nærmest umulig å lese noe som helst. Spesielt headeren ser veldig mørk ut! Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Så ikke videre pen ut i mozilla her på skolen nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå