turkey Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hei. Mamma skal gå til innkjøp av et digitalkamera og har bestemt seg for Canon Ixus 400. På apple store selger de det + 128MB CompactFlash card til 4600 kr dette virker som et godt tilbud. Men på System requirements står det: ? Mac OS X v.10.2 recommended. (Mac OS X v.10.1 or Mac OS 8.6 or later) ? Compatible with CompactFlash Type I and II cards; 32 MB card included + 128MB CF card Lurte da på om dette kameraet var laget spesielt for mac eller om jeg kan bruke det til min win xp maskin??? Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Prøv heller Databutikken... (http://pris.akam.no/vis_produkt.php?view=priser&product_id=521) ...og kjøp minnekort ved siden av. Blir billigere tror jeg. Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Går nok greit å bruke det med winXP. 4600 kr er ikke spesielt billig se siden DanielF viste til (Databutikken har det ikke på lager, og forventer ikke å få det inn før 17.12). Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kameraet er ikke laget spesielt for mac, og kan selvsagt brukes sammen med windows. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ikke noe spesielt godt tilbud det, til nettbutikk å være. Ved kjøp i butikken jeg jobber i (ikke nettbutikk), blir prisen inkludert 128MB LEXAR minnekort (mest solide merket) 4845 kroner. Vet ikke om du må betale porto i tillegg fra Apple, men må du det kan det plutselig lønne seg å kjøpe det i en vanlig butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå