marcen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kjører windows 2000, kan jeg sjekke TEMP på cpu? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bare google litt det. Du må nok installere ekstra program for å sjekke temp. Hvis hovedkortet ditt støtter det da. spec? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bare google litt det.Du må nok installere ekstra program for å sjekke temp. Hvis hovedkortet ditt støtter det da. spec? Har fortsatt tilgode og høre et HK som ikke støtter og la et windows program sjekke Tempraturen.. Uten at jeg vet hvilket chipsett du har og dermed ikke hvilken tempføler det er så kan jeg si at Sisoft Sandra gjør en fin jobb.. Bare klikk på Mainboard Information Lenke til kommentar
marcen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Har: CPU: AMD Duron, 750MHz (3.76 x 200) Hovedkort: MSI K7T Power/Pro/Pro2/Pro2-A/Turbo/Turob2/Turbo Limited Edition (Brukte AIDA32) (Skal oppgradere alt om noen måneder) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har:CPU: AMD Duron, 750MHz (3.76 x 200) Hovedkort: MSI K7T Power/Pro/Pro2/Pro2-A/Turbo/Turob2/Turbo Limited Edition (Brukte AIDA32) (Skal oppgradere alt om noen måneder) AIDA32 har tempmåler, se sensor under computer... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ok, takk! CPU: 50 grader Vifte: 4500 rpm Kan denne greien overklokkes? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du kan vel klokke den ca helt til du må stille på V-core... Da blir det endel varmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå