Ung Spiller Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hei Jeg hadde en slosskamp mot en gutt i klassen idag, og han ga meg et par slag i hodet og senere tok meg ned. Jeg er drittlei av han og vil ha en ny slosskamp mot han. Hva burde jeg trene på? Jeg har muskler, men har ikke sloss teknikker jeg kan bruke. Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Lær deg å bruk kjeften. Sett deg i respekt (med ord), og ikke fall til hans nivå. 6 Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Gå til legen og få dokumentert eventuelle skader , deretter går du til politiet og anmelder og krever besøksforbud da slipper du å se han på en stund. Slåsskamper er kun for neandertalere og bolere! 9 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Enig med han over her, hadde lett anmeldt han lol 1 Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Gå til politiet, anmeld han og få besøksforbud. Så finner politiet innlegget ditt ''Jeg er drittlei han og vil ha ny slåsskamp, hvordan burde jeg trene for å klare å ta han? Har muskler, men ikke kampsport-teknikker'' 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Anmeld, si ifra til lærer. Your BEST fight is the one that never happened. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Beste måten å vinne en slåsskamp på er å bruke beina, ta de fatt og stikk. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Gå til legen og få dokumentert eventuelle skader , deretter går du til politiet og anmelder og krever besøksforbud da slipper du å se han på en stund. Slåsskamper er kun for neandertalere og bolere! 1 Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Gå til politiet, anmeld han og få besøksforbud. Så finner politiet innlegget ditt ''Jeg er drittlei han og vil ha ny slåsskamp, hvordan burde jeg trene for å klare å ta han? Har muskler, men ikke kampsport-teknikker'' HAHAHAHAHlol Endret 19. oktober 2017 av Lion of Palestine 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Prøv å hold deg vekk fra slåssing. Det fordrer ingenting positivt i livet. Bli en diplomat, la andre steke i sitt eget sinne til de blir utbrent og kommer på bedre tanker. Be the bigger man, vær et forbilde for barna du en vakker dag skal ha, vis dem at det går an å bygge broer med de mest utenkelige individer på måter ingen trodde. Forhold deg passiv. Ikke vis han mer oppmerksomhet, fokusér på arbeidet. Du har ikke "gitt deg" på noen måte, men du tar heller ikke opp tråden til ny konflikt. Du mistet hodet, dét kan alle gjøre. Men hvis du mister hodet og skader fyren for livet - hva ville du tenkt da? Kanskje barnevern og verre tull. Hold deg unna bråk. La han finne noen andre å bråke med, la han fortsette den drittlivsstilen, mens du velger å leve med klasse og stil. Hvis det virkelig blir slik at du blir trengt opp i et hjørne, at det ikke finnes noen utvei, så anbefaler jeg at du finner et jernstang for å even out the odds. Hvis begge har et jernstang, så spiller det ikke så mye rolle hvor stor eller sterk man er. Da spørs det bare hvem som treffer først. Så kan du heller gjøre det på den måten. Hvis han virkelig vil spille dirty, så vis han hva dirty er. Du er ikke den som ber om bråk, men hvis han virkelig vil ha bråk, så vis han at du er villig til å spille høyt for å forsvare gode verdier. Ikke kødd rundt med grep og hold, men dra frem jernstanga fra sekken og se om han nærmer seg da. Men først og fremst, ikke vis han oppmerksomhet, vær avvisende, hold deg for deg selv, gjør dine vanlige gjøremål. Ikke la deg provosére. Det kommer tider i livet der du slipper å ha med sånne bajaser å gjøre. De havner i andre miljøer, ikke la deg dra ned i dritten, uansett hvor vanskelig det er. 5 Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Prøv å hold deg vekk fra slåssing. Det fordrer ingenting positivt i livet. Bli en diplomat, la andre steke i sitt eget sinne til de blir utbrent og kommer på bedre tanker. Be the bigger man, vær et forbilde for barna du en vakker dag skal ha, vis dem at det går an å bygge broer med de mest utenkelige individer på måter ingen trodde. Forhold deg passiv. Ikke vis han mer oppmerksomhet, fokusér på arbeidet. Du har ikke "gitt deg" på noen måte, men du tar heller ikke opp tråden til ny konflikt. Du mistet hodet, dét kan alle gjøre. Men hvis du mister hodet og skader fyren for livet - hva ville du tenkt da? Kanskje barnevern og verre tull. Hold deg unna bråk. La han finne noen andre å bråke med, la han fortsette den drittlivsstilen, mens du velger å leve med klasse og stil. Hvis det virkelig blir slik at du blir trengt opp i et hjørne, at det ikke finnes noen utvei, så anbefaler jeg at du finner et jernstang for å even out the odds. Hvis begge har et jernstang, så spiller det ikke så mye rolle hvor stor eller sterk man er. Da spørs det bare hvem som treffer først. Så kan du heller gjøre det på den måten. Hvis han virkelig vil spille dirty, så vis han hva dirty er. Du er ikke den som ber om bråk, men hvis han virkelig vil ha bråk, så vis han at du er villig til å spille høyt for å forsvare gode verdier. Ikke kødd rundt med grep og hold, men dra frem jernstanga fra sekken og se om han nærmer seg da. Men først og fremst, ikke vis han oppmerksomhet, vær avvisende, hold deg for deg selv, gjør dine vanlige gjøremål. Ikke la deg provosére. Det kommer tider i livet der du slipper å ha med sånne bajaser å gjøre. De havner i andre miljøer, ikke la deg dra ned i dritten, uansett hvor vanskelig det er. Fint språk! 2 Lenke til kommentar
Dana Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Haken ned, hendene opp og fokuser på de rette slagene (jab, kryss). Om dere kommer inn på tett hold setter du en uppercut gjennom guarden hans.Men som sagt, slossing bør være en siste utvei. 1 Lenke til kommentar
Ubruker Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Høres besynderlig ut som ungdomsskolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå