Gå til innhold

Miljøarbeider - Miljøterapeut

Anbefalte innlegg

Er det noen som jobber med dette her?

Startet du som ufaglært og tok utdanning under jobb?

Hva tjente du da og hva tjener du nå?

Er det en trygg jobb du regner med at du vil ha i mange år fremover?

Jeg har utdanning som spesialpedagog, kan det være noe som hjelper i en søknadsprosess?

Etter 15 år på kontor og nå som jobbssøker, har jeg lyst til å tenke nytt og prøve noe nytt.

Det virker som en meningsfull jobb med mange muligheter, jeg tror jeg i løpet av mine 8 år i forrige jobb fikk 1 kurs.

Noe som er litt typisk for kundesenter/kontor.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

øh, fikk du svar på denna? Syns å huske at det var en kliss lik tråd for en tid tilbake siden. Anyways, utdanning innen spesialpedagogikk er sikkert relevant for barne- og ungdomspsykiatri. Jeg var miljøarbeider før, husker ikke hva lønna helt var på, men som miljøterapeut fikk jeg 191 kr timen, uten tillegg. Lørdag og søndag= tillegg, alt etter 17:00 var visst også tillegg. Tilleggene var på sånn ish femti norwegian kroner, men nå beveger jeg meg på et område jeg husker lite fra.

Lander du en jobb i psykiatri er du antakelig safe; hører lite snakk om at det er dårlig business for psykatrien. Om jobben er meningsfull vil jeg bare si at det kommer helt an på. Havner du i en situasjon hvor du faktisk klarer å hjelpe folk, er det veldig vettugt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...