corax- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 heisann.. plages litt, finner ikke en farge som passer helt sammen med resten av designet.. noen som kan hjelpe meg ? eventuelt komme med komentarer. er ute etter et _stilrent_ design. (sliter litt med grafikk på siden ettersom det ikke er min store egenskap) siden Lenke til kommentar
corax- Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 www.colormatch.dk kjekk liten sak det men har ingen konkrete farger da ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Personlig synes jeg ikke kombinasjonene colormatch kommer frem til er noe å hoppe i taket av. Bruker den aldri. Men; Den kombinasjonen du har der er ikke så aller verst, men røden var _alt_ for sterk, og gråen _litt_ for lys. Lenke til kommentar
corax- Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Den kombinasjonen du har der er ikke så aller verst, men røden var _alt_ for sterk, og gråen _litt_ for lys. Greit men hva kan jeg bruke for å finne fram til farger da ? Det eneste tegneprogrammet jeg _kan_ er autocad. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Greit men hva kan jeg bruke for å finne fram til farger da ? Hodet? og litt sunn fornuft. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) var veldig vanskelig å se noe på siden.. siden kan bli bra med en fin fargekombinasjon, men en topp side har noe mer og. men til fargevalg anbefaler jeg og colormatdh.dk Endret 9. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Greit men hva kan jeg bruke for å finne fram til farger da ? Hodet? og litt sunn fornuft. joda hodet er som oftest det beste, ikke noe som overgår hodet, men dersom du ikke har denne egenskapen må du bruke hjelpemidler. da er jo colormatch en grei sak Lenke til kommentar
corax- Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Greit men hva kan jeg bruke for å finne fram til farger da ? Hodet? og litt sunn fornuft. tja.. sunn fornuft.. funker den paletten i photoshop bra.. er det rette asci koder(eller hva det er) ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 funker den paletten i photoshop bra.. er det rette asci koder(eller hva det er) ? /me bruker alltid den iallefall. Selv om den sier veldig lite om fargekombinasjoner. Men så er det vel ikke så vanskelig å se hvilke farger som passer og hvilke som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 siden er lysehvit med nesten-hvit font i opera.... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Eller bare på din skjerm? Helt grei i opera. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 siden er lysehvit med nesten-hvit font i opera.... det er den overalt. Er det ikke nnoe som heter kontrast lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå