CyberAage Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Husker når kontantkortene kom for en del år siden og butikkene fikk utdelt nummer serier, da gikk alle som kjøpte telefon rundt med 958005xx, Er ennå en del av vennene minse som har sitt gamle nummer og de husker jeg den dag idag. Lenke til kommentar
hjomland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Angående reg nr på biler : Min far har : 88888 Det er ganske kult. Spritkongen, Hørte jeg skål? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Husker når kontantkortene kom for en del år siden og butikkene fikk utdelt nummer serier, da gikk alle som kjøpte telefon rundt med 958005xx,Er ennå en del av vennene minse som har sitt gamle nummer og de husker jeg den dag idag. 99 stk som kjøpte tlf før m.a.o ? ;D Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Finnes det en plass der du kan se ca hvor mye nummeret ditt er vert? Link eller? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Finnes det en plass der du kan se ca hvor mye nummeret ditt er vert?Link eller? Du kan sende en mail til adressen til gullnummer og spørre der. De sa at jeg kunne få ca 3000... Tror ikke det er så veldig populært at hele forumet kontakter dem og spør hvor mye de kan få for nr sitt... Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ved gullnummer består hele tallrekken av maks 3 forskjellige tall i en fin kombo. Sølvnummer kan bestå av fire tall mens i uheldig kombinasjon bare ser ut som et tilfeldig nummer. Jeg hadde 45451558 fra netcom tidligere og ble oppringt og tilbudt penger for det tre ganger i løpet av en periode på 3 mnd, så solgte jeg dette for en gitt sum og fikk et enda lettere nummer av netcom da jeg kjøpte ny mobil. Dette nummeret har jeg enda og på to år har jeg uten å overdrive mottatt 40+ samtaler der ønsket var å kjøpe nummeret, siden det er langt lettere en det jeg hadde i første omgang. :-D Lenke til kommentar
livejo Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har jeg et gullnummer? det er 99x2x6x2? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ikke gullnummer, ikke nødvendig å bumpe en så gammel tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå