akelbo Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Warhammer: Vermintide 2-skaperen viste frem spillet og tok samtidig avstand fra mikrotransaksjoner.– Vi skal IKKE selge «loot»-kister Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Og så selger spillet 0,0001% (sikkert glemt noen nuller) av det Destiny 2 gjør. Spillere får det de fortjener. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Gratis å teste ut det første spillet på Steam fram til 26.oktober ser jeg. Nysgjerrig nok til at jeg tror jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 De kan starte med å selge bra spill. Første spillet var bra ræva. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 De kan starte med å selge bra spill. Første spillet var bra ræva. Har ikke spilt det(da jeg ikke spiller coop spill) men det har fått god kritikk og folk ser ut til å like det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå