Gå til innhold

Vi er på vei mot et ulykkelig samfunn

OleNord

Anbefalte innlegg

Bortsett fra at jeg mener vi bare trenger å stenge grensene og kutte ut innvandring.

Så den beskrivelsen passer ikke.

Du bryr deg ikke at de mørkhudete nordmenn som bor i Norge og har mer barn og barn med hvite nordmenn skal forurense landet. Helt greit å at de bor i landet?

Det viktigste er å få stengt importen av enda flere.

Det er for seint hvis du tror det stopper noe som helst. Der ser man bare på barnefødslene blant våre nye landsmenn.

Dette gjør vel deg og likesinnede mer grinete og uspiselig - og neppe noe norske kvinner ser på som en vinnende egenskap.

Det blir som en sjalu type, ikke særlig tiltrekkende. Men er det så rart å ville beholde "sitt eget "folkeslag" og menneskerasens mangfold da?

Ja i denne verden vi lever i nå så er det vel fint lite igjen som er norsk, og who cares bortsett nasjonalistpakk egentlig ?

Maten min er ikke så norsk som mange vil ha det til, klærne er nok mye barnearbeid fra andre siden av kloden, TVn og kjøleskapet mitt er Koreansk, hjemmekinoanlegget mitt er en blanding av amerikansk, dansk og Asia, møblene mine er med unntak av 2 stoler, laget alle andre steder på kloden en Norge, har mer svensk musikk og filmer en norsk, og de DVD/CD platene som er "norsk", er mest sannsynlig produsert i utlandet en plass, bildene jeg sender til Japan Photo, ender hos CEWE i Tyskland, jula er et kaos hvor fint lite er norsk, her er det salig blanding av Tyskland, Tyrkia, Roma m.m.

Også rimelig ironisk og sitte å snakke om norsk, Norge og nordmenn trykkende på en datamaskin eller mobil som garantert ikke er laget i Norge, over et internett som også har knapt noe som helst med norge å gjøre heller.

Og det å være en bleik fremmedhater er vel egentlig ikke en norsk tradisjon såvidt jeg vet, man ser jo det samme i mange andre land.

Så i dag syns jeg vi kan skåle for alle som ikke er stakkarslige, og trangsynte, for vi har det iallefall bedre, en sytende geiter i det her landet.

Smiletegn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortsett fra at jeg mener vi bare trenger å stenge grensene og kutte ut innvandring.

Du bryr deg ikke at de mørkhudete nordmenn som bor i Norge og har mer barn og barn med hvite nordmenn skal forurense landet. Helt greit å at de bor i landet?

Det er for seint hvis du tror det stopper noe som helst. Der ser man bare på barnefødslene blant våre nye landsmenn.

Dette gjør vel deg og likesinnede mer grinete og uspiselig - og neppe noe norske kvinner ser på som en vinnende egenskap.

Det blir som en sjalu type, ikke særlig tiltrekkende. Men er det så rart å ville beholde "sitt eget "folkeslag" og menneskerasens mangfold da?

Klarte du akkurat skrive beholde "sitt eget folkeslag og menneskerasens mangfold" i samme setning ?

Det er nesten på grensa til imponerende...noengang lurt på hvorfor alle som er så jævla hekta på å holde Norge hvit, aldri har profilbilde eller står fram under eget navn ?

Lenke til kommentar

Stikkordet er *mer*. Et mer etnisk homogent samfunn er å foretrekke framfor den utviklingen vi har nå.

Stenging av grensene vil fungere som et stort og riktig steg mot en slik framtid.

Mitt svar er at grensen må stenges.

Det endrer ikke faktumet at svaret ditt indikerer du vil ha etnisk rensing, særlig når du har sagt at du ønsker et homogent samfunn og at stenging av grensene er bare «et riktig steg « mot et helt hvit samfunn du vil ha

Hva er neste steget?

Lenke til kommentar

Det endrer ikke faktumet at svaret ditt indikerer du vil ha etnisk rensing, særlig når du har sagt at du ønsker et homogent samfunn og at stenging av grensene er bare «et riktig steg « mot et helt hvit samfunn du vil ha

Hva er neste steget?

Her bommet du, du må nesten vise meg hvor jeg sa det der.

Neste steg etter at grensen er stengt er jo åpenbart tiltak for å øke den norske populasjonen.

Lenke til kommentar

Klarte du akkurat skrive beholde "sitt eget folkeslag og menneskerasens mangfold" i samme setning ?

Det er nesten på grensa til imponerende...noengang lurt på hvorfor alle som er så jævla hekta på å holde Norge hvit, aldri har profilbilde eller står fram under eget navn ?

Ja det klarte jeg, tenk det.

Tja, kan ikke si jeg har lurt på det, det er jo forståelig når man ser hvordan voldsvenstre opererer.

Men har flere ganger lurt på hvorfor sistnevnte tyr til vold, trusler, kontakter arbeidssted, familie og øvrig nettverk for å kneble sine meningsmotstandere.

Lenke til kommentar

Tja, kan ikke si jeg har lurt på det, det er jo forståelig når man ser hvordan voldsvenstre opererer.

Men har flere ganger lurt på hvorfor sistnevnte tyr til vold, trusler, kontakter arbeidssted, familie og øvrig nettverk for å kneble sine meningsmotstandere.

Ikke greit å ta til vold og trusler, men at noen kontakter dine nærmeste for å fortelle om ditt politiske ståsted er vel ikke noe problem? Står du ikke for det du mener?

Lenke til kommentar

Tja, kan ikke si jeg har lurt på det, det er jo forståelig når man ser hvordan voldsvenstre opererer.Men har flere ganger lurt på hvorfor sistnevnte tyr til vold, trusler, kontakter arbeidssted, familie og øvrig nettverk for å kneble sine meningsmotstandere.

Ikke greit å ta til vold og trusler, men at noen kontakter dine nærmeste for å fortelle om ditt politiske ståsted er vel ikke noe problem? Står du ikke for det du mener?

Det spørs jo hva som er hensikten det.

Er hensikten å opplyse om debattantens personlige synspunkt? Hvorfor i alle dager skal man ta seg bryet med det?

Eller er hensikten å kneble? Det er vel ganske åpenbart eller?

Jeg kan heller ikke tenke meg at en samtale ville foregått slik " hei du, ville bare opplyse om at x er innvandringskritisk. Ha en fin dag videre!"

Du ville syntes det var trivelig om landets brungrums ringte din familie, arbeidsgivere til alle døgnets tider og opplyst om at du er en landssviker verre enn Quisling? Som inviterer voldtektsmenn hit for å ta for seg våre døtre?

Du må da forstå at en slik samtale ikke nødvendigvis er en upartisk, informativ samtale?

Lenke til kommentar

Selvhatet står sterkt i noen ja.

Det trenger du ikke forklare egentlig, for det klarte du fint lire av deg i starten av innlegget, du mener at innvandring er skylda for alt du ikke selv klarer, inkl forholde deg til norske kvinner.

Og mulig det kommer som en overraskelse, men det er helt opp til deg selv hva du vil. Er ingen her som står å nekter deg å gjøre en dritt i dette landet som også er det landet som er blant de med flest muligheter i verden.

Hvis man gidder selvsagt.

Lenke til kommentar

Vi har ikke tid? Fordi kvinner jobber? Har vi ikke behov? Hvordan skal vi overleve uten å få barn? Fokusere på egne liv? Hvordan er det annerledes enn før? Har vi blitt mer egoistisk?

Personlig behov. Ikke alle har en trang for et patriotisk knull for fedrelandet.

Det som er annerledes er at kvinner har fått seg frihet til å skape sin egen karriere, barn er ikke nødvendig for å ta vare på de eldre, og barn er ikke like populært i disse dager om man skal være klimavennlig. 

Så det er fordi kvinner jobber. Det har ikke noe med frihet å gjøre, det er bare at kulturen har forandret seg. De eldre har fortsatt behov for hjelp før de flytter på gamlehjem og uten barn er man elene. Klimasprøyt. Det kommer helt an på hvordan man lever. Klima hysteriet avslører seg som en løgn som selges til europeere for at vi ikke skal få barn.

Familie er rett og slett ikke like interessant lenger, og med en liten 40 m2 leilighet i Oslo sentrum så er det vanskelig å romme 3 snørrunger. "Flytt" sier kanskje du. "Nah" sier kanskje de andre.

Ja, de bygger lite familievennlige boliger. Virker nesten planlagt. Barn og familie er jo ikke interessant lengre når man kan importere somaliere som kan erstatte oss og bygge fremtidens Norge. 

Hvor mange tror du ikke får barn pga klima? For noe pølsevev.

Har ikke noe med hva slags land man er fra, med høyere levestandard synker fødselsraten, har vist seg over hele fjøla.

AtW

Mange som lar vær å få barn pga klima (selv om det er idiotisk).

Det er ikke nødvendigvis høyere levestandard som fører til lavere fødselrate. Polen f.eks. har lavere fødselrate og lavere levestandard enn oss. Til en viss grad er det riktig, men hva er det med høyere levestandard som fører til lavere fødselrate? Går det ikke an å ha en fødselrate over 2.0 med høy levestandard?

Lenke til kommentar

Hva er neste steget?

Her bommet du, du må nesten vise meg hvor jeg sa det der.

Neste steg etter at grensen er stengt er jo åpenbart tiltak for å øke den norske populasjonen.

Og dermed bevege dere mot det hvite, homogent samfunn du sier er ønskelig. Eller etnisk rensing ifølge din definisjon av etnisk rensning

Du sier et homogent samfunn er ønskelig, jeg antar du ikke ønsker et homogent svart samfunn, men heller et homogent hvitt samfunn

Lenke til kommentar

Det trenger du ikke forklare egentlig, for det klarte du fint lire av deg i starten av innlegget, du mener at innvandring er skylda for alt du ikke selv klarer, inkl forholde deg til norske kvinner.

Og mulig det kommer som en overraskelse, men det er helt opp til deg selv hva du vil. Er ingen her som står å nekter deg å gjøre en dritt i dette landet som også er det landet som er blant de med flest muligheter i verden.

Hvis man gidder selvsagt.

Dette virker mer som projisering av dine egne opplevelser, siden du hele tiden drar kvinner inn i bildet.

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Mange som lar vær å få barn pga klima (selv om det er idiotisk).

Det er ikke nødvendigvis høyere levestandard som fører til lavere fødselrate. Polen f.eks. har lavere fødselrate og lavere levestandard enn oss. Til en viss grad er det riktig, men hva er det med høyere levestandard som fører til lavere fødselrate? Går det ikke an å ha en fødselrate over 2.0 med høy levestandard?

Jasså? Har du noen som helst slags dekning for det?

Selvfølgelig går det an, men koblingen emllom levestandard og fødselsrate er enormt godt underbygd. Det sier ikke at det ikke finnes noe annet som påvirker fødselsraten.

AtW

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide
Lenke til kommentar

Dette er hva marxistene vil gjøre med hele europa, også sier de at det ikke er folkemord. 

Jeg ser ikke noe folkemord jeg. Både barna og læreren ser da i høyeste grad ut til å være i live på det bildet. Som er fra Sverige. Det har meg bekjent ikke foregått noe folkemord på svensker, mine svenske venner er i høyeste grad i live fremdeles og sier heller ikke at de er utsatt for noe slikt.

Så får vel svensker som nordmenn og nesten alle folkeslag i verden (også de med mørk hud og skaut på hodet) færre barn enn før. I Sverige har den utviklingen pågått jevnt siden 1860, og skyldes neppe innvandring.

Innvandringen er ikke problemfri, og Sverige har nok fått mer enn sin dose av disse problemene. (Noen vil si som fortjent.) Men det svenske folket er i høyeste grad i live, og det har enn så lenge ikke blitt merkbart færre av dem, selv om det har blitt flere andre.

Geir :)

Ifølge FNs definisjon må ikke folkemord være voldelig. Alt som tar sikte på å helt eller delvis utrydde et etnisk/religiøst folk er folkemord.

Hvite europeere blir færre pga lav fødselrate. Planen er å erstatte oss som konsekvens av utbredt raseblanding og barnløshet. Japan har lav fødselrate, men de er ikke truet fordi de har ikke masseinnvandring, dermed vil det løse seg selv etter hvert.

Endret av nahoj
Lenke til kommentar

Ifølge FNs definisjon må ikke folkemord være voldelig. Alt som tar sikte på å helt eller delvis utrydde et etnisk/religiøst folk er folkemord.

Hvite europeere blir færre pga lav fødselrate. Planen er å erstatte oss som konsekvens av utbredt raseblanding og barnløshet. Japan har lav fødselrate, men de er ikke truet fordi de har ikke masseinnvandring, dermed vil det løse seg selv etter hvert.

At det finnes en slik "plan" er det vel neppe noe poeng å diskutere? Jeg tror ikke det finnes. Om noen mener de kan dokumentere en av av de følgende premissene så får de gjøre det:

I nærværende konvensjon betyr folkemord en hvilken som helst av de følgende handlinger som er begått i den hensikt å ødelegge helt, eller delvis, en nasjonal, etnisk, rasemessig eller religiøs gruppe som sådan:

• å drepe medlemmer av gruppen;
  • å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen;
  • bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis;
  • å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen;
  • med makt å overføre barn fra gruppen til en annen gruppe.

Hvorvidt noe som helst løser seg for Japan kan derimot diskuteres. De har probemer, og for øyeblikket bruker de statsobligasjoner til å betale kostnadene. (Jamnfør en tidligere tråd om emnet. Den kan jeg kanskje spore opp igjen.)

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

En bygård med 100 beboere brenner ned. En frivillig hjelpeorganisasjon bruker sine midler på å sende 10 beboere på femstjerners med all inklusive. Resten får klare seg selv. Slik er det.

Du bor i et rekkehus med tre boenheter. Sjefen din, deg selv, og en fremmed. Sjefen din finner en dag ut av under den fremmedes boenhet, ligger det dinosauravføring noe som er svært kostbart. Sjefen din går fra vettet og brenner den ukjentes boenhet ned, stjeler dinosaurbæsjen. Deretter tar tar han den ukjente i nakken og valser inn i ditt hus, fører ham opp trappen og inn på gjesteværelse. Der skal du bo, føl deg som hjemme, sier sjefen din til den ukjente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...