Kika1 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Hei! Jeg går i 10. klasse og jeg vil kjøpe meg en gaming-laptop. Problemet er at den som jeg vil kjøpe meg er ikke så veldig liten og jeg er ikke sikker om jeg kjæm til å treng en på vgs. Alt hjelp godt tatt imot! P.s Laptopen heter Lenovo Legion y520 Lenke til kommentar
H80 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Bare spør hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Å hva er det du egentlig trenger hjelp til? 2 Lenke til kommentar
fudun Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Du trenger ikke en gaming-laptop. Spørsmålet er om du gidder å dra med deg en tung, svær, støyende maskin med dårlig batteritid hvis du skal bruke den som skrivemaskin, eller om å kunne kjøre spill på den er såpass viktig at det er verdt å inngå et kompromiss på det. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Det var vel HP som nettopp lagde en boks til å ha desktop skjermkort i, som kan koples til laptop med Thunderbird inngang? Tek testet en nylig som fikk greit skussmål. Jeg ville kanskje likevel sørget for at det var litt mer futt i laptoppens integrerte skjermkort løsning, enn å bare bruke den som er i CPU'en. Til "nødløsning" gaming. Jeg er spent på AMDs Ryzen APU'er som er rett rundt hjørnet. HP (igjen) som dummet seg litt ut nettopp og kom fare for å "lansere" laptopper med slik APU nettopp. Så det er anledning til å anta at de er rett rundt hjørnet. Det er altså snakk om de nye med Vega arkitektur. Jeg la merke til at modellen som lekket hadde kun 45W strømforsyning. Så det bør kunne bli en sak med god batteritid.. Endret 18. oktober 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Litt usikker på hva du spør om.Min forrige 17" gamer-laptop brukte jeg på Teknisk fagskole. Det største minuset er vekt, størrelse og støy. Jeg reiser mye (har to hjem). Det er derfor ikke naturlig for meg å ha en stasjonær maskin. Derfor har jeg heller en high-end laptop. Det er vell sånn at de fleste fylker deler ut elev-pc til elever ved vgs? Når jeg gikk på vgs var dette HP-maskiner som ikke var egnet til spilling på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva var det du lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå