TST Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Fem nordmenn skal konkurrere på IEM Oakland om en måned.E-SPORT: Norsk PUBG-lag er invitert til millionturnering Lenke til kommentar
prbn Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Gleder meg ekstremt til å reise sammen med Penta gutta! Vi vil prøve å vlogge, men det vil jo ta litt tid før vi får det ut, men ja! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Bor i Berkeley om dagen, like ved. Vurderer å stikke ned og se på showet. Er det verdt det? Lenke til kommentar
prbn Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Bor i Berkeley om dagen, like ved. Vurderer å stikke ned og se på showet. Er det verdt det? Tror det blir skam show! Både på CSGO og PUBG fronten. Gi en lyd om du kommer innom (shameless promo inc) @PrebenRaknes på twitter, så kan du bare sende meg dm elns der om du har twitter. Så kan jeg se om du får møtt litt folk også Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Bor i Berkeley om dagen, like ved. Vurderer å stikke ned og se på showet. Er det verdt det? Tror det blir skam show! Både på CSGO og PUBG fronten. Gi en lyd om du kommer innom (shameless promo inc) @PrebenRaknes på twitter, så kan du bare sende meg dm elns der om du har twitter. Så kan jeg se om du får møtt litt folk også Så hyggelig! Skal si ifra. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Fett! Blir spennende å følge alle nordmenn som deltar i IEM, og ellers i turneringer, fremover. Bare å peise på! Lenke til kommentar
THUNDERRHAWK Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Good Luck fGtzz!!!!!!! ganske vilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå