AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Har en kollega som jeg vet er gift. Og hun vet jeg har samboer. Vi har en profesjonell med hyggelig relasjon. Jeg spiste lunsj, men når hun satte seg ned ved siden av meg, tok hun meg i hånda og sa "brrr", for å demonstere hvor kald hun var og klaget på at hun var så kald. Jeg personlig er ikke vant til en slik fysisk berøring i casual/jobb-sammenheng, og ble litt satt ut. Men tenkte fort at det ikke nødvendigvis var ment som noen verdens ting fra hennes side, og at det bare er forskjellige intim-grenser. Hva oppfatter dere som "normalt"? Anonymous poster hash: f8f9e...362 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Det er helt umulig å tolke. Kanskje hun føler dere har en såpass god relasjon slik at det var naturlig for henne å gjøre dette? Det høres mer ment i en kollegial/vennlig setting. Du får kanskje 'studere' videre om det er flere hendelser som du reagerer på.. Opplevde lignende på min jobb, men bare at hun gav meg klemmer i ny og ne, men hun var kjent for å være 'kosete' i en vennlig betydning. Men måneder senere etter at hun byttet jobb fikk man vite at hun og mannen gikk fra hverandre. Hvem vet. Endret 18. oktober 2017 av nacario 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Alltid vanskelig å tyde siden man ikke var der og så hele seansen, men for meg er dette litt sånn som kan tolkes på en del forskjellige måter. 1) Hun bare ansér deg som en god kolléga, og gjorde dette som et lite tillitstegn. 2) Hun er ikke helt sikker selv på hva intime grenser innebærer, og dette er kun en slags fysisk interaksjon som hun ikke mener noe med. 3) Det kan hende hun tester deg ut, for å se hvor -dine- grenser er, hvor "lett på tråden" du er. Hva hennes videre intensjoner faktisk er, er vanskelig å si, det kan være så mye, men det som teller her er hva -dine- holdninger er rundt dette her. 4) Du bør ta en profesjonell avstand, og hvis det fortsetter, begynn å ta litt mer avstand. Sett deg vekk fra ho, lés avisen, snakk om vær og vind. Om det fortsetter selv etter at du viser tydelig distanséring, så bør du si til ho at du pent ber om å slutte med slike tilnærmelser, siden dere er kolléger, og at du ønsker det skal fortsette på den måten. 5) Ikke overtenk disse tingene. Hold en solid verdi og linje om at jobb -er- jobb, og skal ikke være noe som helst annet. Har opplevd lignende før, dog ikke som flørting, men mér som å blande vennskap og jobb, selv om det ikke var noe intimt så i måte. Det går aldri bra. Det blir ekstra psykiske laster som man tar med seg i arbeidssettingen, som hindrer en i å ta riktige beslutninger i visse situasjoner. Det verste er dog når ledere innfinner seg med sånne personer, og gir de fordeler fordi de får deres oppmerksomhet. Dét vitner om korrupsjon og åndssvakt lederskap. Hvis du skal ha håp om å bli noe større her i livet, så må du kjøre en rett linje alleréde nå. Hva skal du lære dine barn? Endret 18. oktober 2017 av Taurean 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Da slår jeg meg til ro intill videre intill det evt skjer noe mer jeg reagerer på Har ingen intensjoner om å følge opp på noen slike signaler. Men, det er fordi jeg selv er veldig fornøyd med kjæresten min. Å være venner på privaten med kolleger ser jeg ikke problemet med. Er et par kolleger jeg godt kan spille brettspill med på kvelden. Anonymous poster hash: f8f9e...362 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Bra å høre, men vær forsiktig med å innlede kameraderi ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Venninner tar meg i hånda ofte for å vise hvor kalde de er på hendene. Tolk det som noe vennskapelig. Anonymous poster hash: 58967...202 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva som er normalt for deg er naturligvis ikke nødvendigvis normalt for andre. Det du beskriver høres veldig normalt ut for enkelte personer uten at det kan karakteriseres som flørting. Kanskje var det noe hun kunne gjort med hvem som helst og med ingen baktanker fra hennes side. Kanskje var det flørting og et håp om litt romantikk eller bekreftelse i hverdagen? Vanskelig å vite. Det som er sikkert er at mange menn i hvert fall har en tendens til å overtolke signaler. Det er derfor noen kvinner er redde for å bare smile til en mann. Plutselig har de en ny stalker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå