G Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Gir hun gode blowjobs? Burde være med på vektskåla Noen er enkle i hodet, tror at sex skal løse alle problemer. Er vel ganske passende i disse tider, hvor seksualisering er på 1. plass i media for tiden. Jeg er vel bare godt inne i tiden? Du det var ment som humor Men dette er også en vesentlig ting i seksuallivet. Selvsagt må mannen gi tilbake oralt på noen måte, noe annet ville være ubalansert. Endret 16. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Sørg for en solid samboerkontrakt hvor det fremgår hvor stor andel hennes eierfraksjon i din leilighet blir etterhvert som pengene fra henne ruller inn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg mener et forhold er som kommunisme. Man bidrar med det man kan, og man tar det man trenger. Det er ikke verdiene på pengene som betyr noe, men nedlagt innsats. Dersom to personer begge jobber 40 timer i uken, så bidrar de med det samme. Om den ene personen tjener dobbelt så mye som den andre betyr ingenting. Hun jobber, studerer, og tar seg av ungen. Du studerer. For meg virker det som om hun bidrar mer til forholdet enn det du gjør. Jeg mener du burde la henne bo hos deg gratis frem til hun kan leie ut sin egen leilighet. 3 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Dæven, et kommunistisk forhold ... Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg mener et forhold er som kommunisme. Man bidrar med det man kan, og man tar det man trenger. Det er ikke verdiene på pengene som betyr noe, men nedlagt innsats. Dersom to personer begge jobber 40 timer i uken, så bidrar de med det samme. Om den ene personen tjener dobbelt så mye som den andre betyr ingenting. Hun jobber, studerer, og tar seg av ungen. Du studerer. For meg virker det som om hun bidrar mer til forholdet enn det du gjør. Jeg mener du burde la henne bo hos deg gratis frem til hun kan leie ut sin egen leilighet. Må si meg enig her. Det du har lyst til og det du må er ofte ikke det samme. Lei ut din leilighet og jobb sammen for og få kjøpt noe felles eller evt flytte til din leilighet når tiden med borretslaget er over. Er verdt er forsøk hvertfall for barnets del. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå