Haakon1 Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Jeg ville ikke godtatt det. Ikke for å trigge noen vonde følelser, annet enn at jeg ville fortalt hun at jeg hadde følt meg utnyttet. I dag er det likestilling som gjelder. Lenke til kommentar
Tesla1856 Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg tror du kommer til å angre. Ikke bare opplever du allerede nå at det er økonomisk urimelig, men er også redd for at det blir mye mas med henne som samboer. Jeg tror du har rett. Du har egentlig ikke lyst til å flytte sammen med henne. Ikke gjør det. Det høres ikke ut til at dere er en god match? Mye mulig du har rett i det altså. Det som er sperren for meg er selvfølgelig gutten. Han er en baby, jeg ser ikke for meg at jeg hadde greid å håndtere ham nå, han er fortsatt på pupp liksom. Vi hadde diskusjon idag, og hun begynte å sende mailer til meklingsrådet, for hun vil ha møte i forhold til hvordan vi skal fordele barneretten. Jeg vil egentlig ikke ha gutten aleine nå da han er veldig knyttet til moren sin og hadde bare grått hele tiden. Det hadde vært en sann helvete. På en annen siode , hvis jeg ikke møter opp på meklingsmøtet så kan jeg miste foreldreretten for all fremtid Vår tvist er igjen dette med leie og penger. Hun sier jo at siden hun har full jobb pluss hovedansvaret for barnet så burde jeg håndtere utleie av lelighet. Hun kan ikke ta alt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Jeg tror du kommer til å angre. Ikke bare opplever du allerede nå at det er økonomisk urimelig, men er også redd for at det blir mye mas med henne som samboer. Jeg tror du har rett. Du har egentlig ikke lyst til å flytte sammen med henne. Ikke gjør det. Det høres ikke ut til at dere er en god match? Mye mulig du har rett i det altså. Det som er sperren for meg er selvfølgelig gutten. Han er en baby, jeg ser ikke for meg at jeg hadde greid å håndtere ham nå, han er fortsatt på pupp liksom. Vi hadde diskusjon idag, og hun begynte å sende mailer til meklingsrådet, for hun vil ha møte i forhold til hvordan vi skal fordele barneretten. Jeg vil egentlig ikke ha gutten aleine nå da han er veldig knyttet til moren sin og hadde bare grått hele tiden. Det hadde vært en sann helvete. På en annen siode , hvis jeg ikke møter opp på meklingsmøtet så kan jeg miste foreldreretten for all fremtid Vår tvist er igjen dette med leie og penger. Hun sier jo at siden hun har full jobb pluss hovedansvaret for barnet så burde jeg håndtere utleie av lelighet. Hun kan ikke ta alt. Hun prøver seg med utpressing for hun ser du er glad i ungen så hun bruker det mot deg for å få ting på sin måte. Ikke fall for det. Endret 26. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Tesla1856 Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Jeg tror du kommer til å angre. Ikke bare opplever du allerede nå at det er økonomisk urimelig, men er også redd for at det blir mye mas med henne som samboer. Jeg tror du har rett. Du har egentlig ikke lyst til å flytte sammen med henne. Ikke gjør det. Det høres ikke ut til at dere er en god match? Mye mulig du har rett i det altså.Det som er sperren for meg er selvfølgelig gutten. Han er en baby, jeg ser ikke for meg at jeg hadde greid å håndtere ham nå, han er fortsatt på pupp liksom. Vi hadde diskusjon idag, og hun begynte å sende mailer til meklingsrådet, for hun vil ha møte i forhold til hvordan vi skal fordele barneretten. Jeg vil egentlig ikke ha gutten aleine nå da han er veldig knyttet til moren sin og hadde bare grått hele tiden. Det hadde vært en sann helvete. På en annen siode , hvis jeg ikke møter opp på meklingsmøtet så kan jeg miste foreldreretten for all fremtid Vår tvist er igjen dette med leie og penger. Hun sier jo at siden hun har full jobb pluss hovedansvaret for barnet så burde jeg håndtere utleie av lelighet. Hun kan ikke ta alt. Hun prøver seg med utpressing for hun ser du er glad i ungen så hun bruker det mot deg for å få ting på sin måte. Ikke fall for det. Jeg veit det, men hun tar også nettbasert utdanning, så jeg ser jo poenget hennes med at hun ikke kan rekke alt da. Det er ikke vanskelig å se. Samtidig føler jeg at hun setter det veldig opp på sine premisser, da hun vil at vi skal flytte sammen på død og liv, og samtidig også slik hun har sett for seg. Er også redd dette kommer til å fucke helt eksmaenslesingen min, i tillegg til å ha en unge der og hun som er ofte i dårlig humør. Sammen vil dette være svært ødeleggende I tillegg tenker jeg at gir jeg etter nå, så kommer hun i fremtiden også til å pushe frem sitt, hvis hun ser at jeg til slutt gir etter. Det er rett og slett jævla vanskelig, tenker jo at jeg i fremtiden kommer til å angre på at jeg mistet kontakt med gutten min, og at han kanskje kaller en annen mann pappa Endret 26. oktober 2017 av Tesla1856 Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg tror du kommer til å angre. Ikke bare opplever du allerede nå at det er økonomisk urimelig, men er også redd for at det blir mye mas med henne som samboer. Jeg tror du har rett. Du har egentlig ikke lyst til å flytte sammen med henne. Ikke gjør det. Det høres ikke ut til at dere er en god match? Mye mulig du har rett i det altså. Det som er sperren for meg er selvfølgelig gutten. Han er en baby, jeg ser ikke for meg at jeg hadde greid å håndtere ham nå, han er fortsatt på pupp liksom. Vi hadde diskusjon idag, og hun begynte å sende mailer til meklingsrådet, for hun vil ha møte i forhold til hvordan vi skal fordele barneretten. Jeg vil egentlig ikke ha gutten aleine nå da han er veldig knyttet til moren sin og hadde bare grått hele tiden. Det hadde vært en sann helvete. På en annen siode , hvis jeg ikke møter opp på meklingsmøtet så kan jeg miste foreldreretten for all fremtid Vår tvist er igjen dette med leie og penger. Hun sier jo at siden hun har full jobb pluss hovedansvaret for barnet så burde jeg håndtere utleie av lelighet. Hun kan ikke ta alt. Jeg syns godt du kan ta på deg oppgaven med utleien for å fordele oppgaver - men da må du også få den delen av leien som vil tilsvare det hun burde betale hos deg. F.eks halvparten av rentene og dekke all mat, eller halvparten av det leiligheter som din leies ut for i nærområdet. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hvorfor flytter dere ikke inn hos henne i stedet, så kan du leie ut din leilighet? 2 Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg tror du kommer til å angre. Ikke bare opplever du allerede nå at det er økonomisk urimelig, men er også redd for at det blir mye mas med henne som samboer. Jeg tror du har rett. Du har egentlig ikke lyst til å flytte sammen med henne. Ikke gjør det. Det høres ikke ut til at dere er en god match? Mye mulig du har rett i det altså.Det som er sperren for meg er selvfølgelig gutten. Han er en baby, jeg ser ikke for meg at jeg hadde greid å håndtere ham nå, han er fortsatt på pupp liksom. Vi hadde diskusjon idag, og hun begynte å sende mailer til meklingsrådet, for hun vil ha møte i forhold til hvordan vi skal fordele barneretten. Jeg vil egentlig ikke ha gutten aleine nå da han er veldig knyttet til moren sin og hadde bare grått hele tiden. Det hadde vært en sann helvete. På en annen siode , hvis jeg ikke møter opp på meklingsmøtet så kan jeg miste foreldreretten for all fremtid Vår tvist er igjen dette med leie og penger. Hun sier jo at siden hun har full jobb pluss hovedansvaret for barnet så burde jeg håndtere utleie av lelighet. Hun kan ikke ta alt. Hun prøver seg med utpressing for hun ser du er glad i ungen så hun bruker det mot deg for å få ting på sin måte. Ikke fall for det. Jeg veit det, men hun tar også nettbasert utdanning, så jeg ser jo poenget hennes med at hun ikke kan rekke alt da. Det er ikke vanskelig å se. Samtidig føler jeg at hun setter det veldig opp på sine premisser, da hun vil at vi skal flytte sammen på død og liv, og samtidig også slik hun har sett for seg. Er også redd dette kommer til å fucke helt eksmaenslesingen min, i tillegg til å ha en unge der og hun som er ofte i dårlig humør. Sammen vil dette være svært ødeleggende I tillegg tenker jeg at gir jeg etter nå, så kommer hun i fremtiden også til å pushe frem sitt, hvis hun ser at jeg til slutt gir etter. Det er rett og slett jævla vanskelig, tenker jo at jeg i fremtiden kommer til å angre på at jeg mistet kontakt med gutten min, og at han kanskje kaller en annen mann pappa Åh, men du sier jo ikke fra deg kontakten med gutten din. Det er jo ikke det som er saken her? Du ønsker ikke å bo sammen med moren hans, men vil selvsagt være far. Det er to forskjellige ting. Nå mens han er så liten, er det ikke sikkert du kan ha så langvarig samvær. Kanskje bare noen timer en gang i uka eller noe. Jeg vet ikke helt hva som er reglene for samvær med babyer. Men det lar seg løse. Dette vet de på familiekontoret. Bare vis dem at du vil, og at du er usikker på hvordan få det til, så kan de hjelpe deg med forslag og komme frem til en ordning som passer. Tiden går fort, og vips er han to år og en kul liten fyr som du kommer til å elske å være sammen med. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hvis hun ikke er er med på å betale utgiftene ser jeg absolutt ingen grunn til å ha henne boende. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hva med å gjøre om på visa, tilby deg å flytte inn til henne å selge din? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hvorfor flytter dere ikke inn hos henne i stedet, så kan du leie ut din leilighet? Hva med å gjøre om på visa, tilby deg å flytte inn til henne å selge din? Dette ble spurt på side 1, og besvart: . Jeg vil ikke flytte til henne da hun har mindre lelighet, kun 45m2 og jeg har 62m2. Min lelighet er nybygg og adskillig bedre standard. Hun bor i tillegg ved en trafikkert gate midt i oslo, hater å være hos henne .Dårlig luft og mye bråk utenfor. Jeg eier min lelighet også, det sammme gjør hun i fohold til sin. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hadde dette vært meg ville jeg strukket meg til å ha henne boende gratis i noen måneder frem til hun kan begynne å leie ut sin egen leilighet. Da har hun penger til å bidra. Da viser du velvilje, bare sørg for at dette synker inn hos henne. Velvilje er lite verdt om det ikke verdsettes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Gir hun gode blowjobs? Burde være med på vektskåla http://www.montypython.net/sounds/sketches/holiday.wav Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei. Kan dere ikke bare bo i hver deres leilighet og overnatte hos hverandre da? Da bor ingen hos hverandre, men er bare på besøk? Hvis du ikke vil at hun skal flytte inn hos deg og du vil ikke flytte inn hos henne, så må vel det være løsningen eller? På den måten slipper jo begge og betale hverandres utgifter på leilighetene. Forøvrig, så bør du kanskje snakke med hun damen om problemet og ikke med forumet. Det er jo tross alt dere som er sammen og har barn sammen (Hvis jeg har forstått det riktig). Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 På en annen siode , hvis jeg ikke møter opp på meklingsmøtet så kan jeg miste foreldreretten for all fremtid Det er feil. At du ikke vil, eller bør for den del, ha en baby alene over lange perioder (mer enn noen timer) er veldig fornuftig. En baby som suger pupp og koser seg er det beste. Hvis man kan unngå det så er det bare teit å gjøre det på måter som gjør at babyen ikke kan patte når den vil. Lenke til kommentar
Hymenoptera Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Hvorfor han dere ikke bare bo hos henne og leie ut eller selge din leilighet? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Hvorfor han dere ikke bare bo hos henne og leie ut eller selge din leilighet? Tråden har bare 2 sider, likevel gadd du ikke finne svar på dette spørsmålet, selv om det er besvart 3 ganger? 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Krangling er noe som vanligvis oppstår etter at man har bodd sammen en stund. Hvis det er uenighet allerede før innflytting og usikkerhet rundt hvorvidt det i det hele tatt er en god ide, så er det garantert ikke det. 1 Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hun jobber fulltid, har full omsorg for en ettåring, og tar nettstudier. Du tar nettstudier, er ellers arbeidsledig. Vektskålen tipper ikke i din favør, ifht huslige eller andre fellesoppgaver. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Gir hun gode blowjobs? Burde være med på vektskåla Noen er enkle i hodet, tror at sex skal løse alle problemer. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Først og fremst gratulerer med å være en arbeidsledig mann som klarer å holde på dame som er i jobb, men også relatert til det må du forstå at innarbeida normer er vanskelig å bryte ut av. Det å forklare en kvinne at hun er hovedinntektskilden i forholdet kan jeg forstå er veldig vanskelig, men det virker til å være flere ting som er tradisjonelle selv om dere har en utradisjonell rollefordeling. Hun eier du leier, det er du som burde flytte. Økonomien samla er tjent med at dere flytter inn i leiligheten dere eier og kutter den dere leier. Hun har jobb, men du tar deg ikke av barnet. Med tanke på at du ikke har jobb er det jo langt bedre at du tar deg av barnet og at hun er i jobb og tjener full lønn. Sitat TS: Jeg har ikke jobb og er på dagpenger, har en 3roms hvor jeg leier ut det ene rommet og dermed får ting til å gå rundt. Dette har jeg prøvd å forklare henne, at jeg rett og slett er avhengig av disse leieinntektene, men hun hører ikke på meg. Endret 16. desember 2017 av Hermosa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå