Vanessa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er det noen som vet om 9800 PRO krever en viss AGP spenning (volt), eller om det er irrelevant i og med at den har egen kabel til strømforsyningen? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ??? hva spør du om, jeg svarer på spørmålet ditt fordi jeg ikke fatter en skite av hvor du vill. Ja du trenger extra strømm till kortet, lurer du på hvor mange volt det er standard i agp porten? hvorfor lurer du på det? tenker du på overklokking? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 gjerne det siktes til om de gamle agp portene også kan kjøre radeon 9800? (kjører de lavere spenning/volt?)? Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Spørsmålet er helt straight forward. Hvor mye spenning på AGP porten krever 9800 PRO? Har det noe å si når kortet har egen strømkabel? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 strømmen den får via AGP porten er vel til å drive selve forbinnelsen mellom skjermkortet og dataen, mens strømkontakten (drev) er til å drive selve grafikk prosessoren(vpu\gpu). Men hva er poenget med å tukle med AGP volten? Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 [quote name='Vanessa' date='09/12/2003 : 15:46'] Er det noen som vet om 9800 PRO krever en viss AGP spenning (volt), eller om det er irrelevant i og med at den har egen kabel til strømforsyningen? [/quote] [url="http://www.ati.com/products/radeon9800/radeon9800pro/specs.html"]ATi's 9800 Pro-sider[/url] [quote] Intel® Pentium® 4, AMD® Athlon® or higher with AGP 8X (0.8v), 4X (1.5V) or Universal AGP 3.0 bus configuration (8X/4X) [/quote] Vet ikke om dette hjalp? Er det ifht. til gammelt hovedkort du lurer på? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 1,5 volt er standard...kan kjøre høyere, men har blitt fortalt at dette gir ingen eller lite forskjell i ytelse. Og dette har ingenting å gjøre med det faktum at kortet har extern strømforsynings løsning Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har du små stabilitets problemer, KAN (liten sjanse) det være mulig at å øke agp volt'n litt hjelper. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, var det jeg lurte på har et littegrann eldre hovedkort som ikke kan stilles på og går på 1.5v. Så da vet jeg at det ikke er det i alle fall Men, sukk... jeg tror jeg har fått et dårlig eller defekt kort. Det booter bare inn i Windows cirka 30% av tiden. Og kræsjer få sekunder etter at en 3d applikasjon er startet. Bare når jeg klokker kortet ned til halve frekvensene på både core og minne vil det kjøre som normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå