mer-hw Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Trenger ikke å klokke som faen. Man kan sette en konservativ klokk på 1700 med 4 trykk i bios og få en god ytelse for pengene. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Vil nå si at det er forskjell på 3GhZ og 3.6GhZ uten å klokke opp. Ser den >_> Det er det, men når man med noen trykk i bios kan få så godt som samme ytelsen så er det bortkastede penger å kjøpe en 1800X Kan godt hende.. men litt sært når man aldri har overclocket før Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Trenger ikke å klokke som faen. Man kan sette en konservativ klokk på 1700 med 4 trykk i bios og få en god ytelse for pengene. konservativ klokk? Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 3.7/3.8 GHz istedet for 4/4.1 GHz som krever langt mer spenning og kjølig. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Det sære med prosessoren er at den bare slo av pcen når jeg satt den til 3,8 GHz boost med Ryzen master. Forsto at den ikke klarte mer så har stoppet helt med overclocking. Det hjalp ikke så mye ettersom noe drivere fra razer gjorde at pcen måtte tilbakestilles.. Har heller ikke chipsettet lenger til pcen, så tror ikke jeg toucher overclocking på en stund. Prosessoren går på 3 GHz og kan boostes til 3.7 GHz default nå. Får bare være. Cities skylines lagger og krever en bedre cpu. Angrer at jeg ikke kjøpte 1800X så jeg slapp unødvendig lagg og lignende problemer med cities. Neste steget med pcen er gpu/cpu. (Først gpu ettersom 4 gb gddr5 ikke er nok :S) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå