Gå til innhold

Retur av pakker til bedrift som sender MANGE pakker


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er litt rådvill. Vi sender ut X pakker iløpet av en dag, samtidig som vi alltid har retur ordning av ødelagt utstyr tilbake.

Det vil si vi sender ut pakke fra oss, med en retur lapp slik at vi kan ta i mot utstyr.

 

Når vi sender ut ca 10 pakker hver dag, vil det også komme rundt 10 pakker i retur. Men jeg og min kolleger har ingen bra måte å ha oversikt over disse pakkene..

Vi bruker i dag en portal, hvor vi lager sendelappene, og printer dem ut selv. Returlapp legges alltid med forsendelsen. Vi kan se i portal på en MEGET uoversiktelig og tung måte at pakker er mottatt og sendt tilbake til oss. Men dette er ikke optimalt i det hele tatt, da portalen hovedsakelig er lagd for å sende pakker, og ikke særlig mer.

 

Ønskelig, er at når posten har mottatt retur, så får vi beskjed i form av et "interface" slik at vi vet at "Ola Nordmann" har sendt pakke "2143322" i retur. Da vet vi med dette at vi skal forvente en pakke med det og det utstyret.

 

Vet du om noe løsninger rundt dette? Vi bruker Posten til å sende pakker. Håper på gode svar!

Endret av Jarv!s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...