Jarv!s Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Hei. Jeg er litt rådvill. Vi sender ut X pakker iløpet av en dag, samtidig som vi alltid har retur ordning av ødelagt utstyr tilbake. Det vil si vi sender ut pakke fra oss, med en retur lapp slik at vi kan ta i mot utstyr. Når vi sender ut ca 10 pakker hver dag, vil det også komme rundt 10 pakker i retur. Men jeg og min kolleger har ingen bra måte å ha oversikt over disse pakkene.. Vi bruker i dag en portal, hvor vi lager sendelappene, og printer dem ut selv. Returlapp legges alltid med forsendelsen. Vi kan se i portal på en MEGET uoversiktelig og tung måte at pakker er mottatt og sendt tilbake til oss. Men dette er ikke optimalt i det hele tatt, da portalen hovedsakelig er lagd for å sende pakker, og ikke særlig mer. Ønskelig, er at når posten har mottatt retur, så får vi beskjed i form av et "interface" slik at vi vet at "Ola Nordmann" har sendt pakke "2143322" i retur. Da vet vi med dette at vi skal forvente en pakke med det og det utstyret. Vet du om noe løsninger rundt dette? Vi bruker Posten til å sende pakker. Håper på gode svar! Endret 18. oktober 2017 av Jarv!s Lenke til kommentar
conundrum Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Sjekk her: http://www.bring.no/radgivning/sende-noe/integrasjonslosninger/api-edi Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Takk! Skal sjekke, men er ikke noe "champ" med å jobbe med API'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå