minator Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Hei. Jeg holder på å innrede et rom jeg tenkte å ha projektor og litt surround lyd. Problemet er bare at jeg ikke har veldig peiling på lyd, og evt hva som gir mest for pengene. Rommet er ca 16m2. Spørsmålet mitt blir da, hva gir mest for pengen/mest trykk? Burde jeg gå for et 5.1 anlegg type bose acoustimass 10 V - eller burde jeg sette sammen Front-, senter-, bakhøytalere og sub med reciever selv? I så fall, så trenger eg litt hjelp til det!Finnes det en hjelpsom sjel (eller flere) der ute som kan hjelpe meg litt med dette? Jeg tenkte å holde meg under 15k, men om det blir veldig mye bedre for litt mer, så er jeg åpen for det også! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Her er en pakke som gir mye for pengene, merk at tilbudet gjelder i dag: https://www.komplett.no/product/907854/tv-lyd-bilde/hoeyttalere/surroundpakker/klipsch-surroundpakke?offerId=KOMPLETT-310-907854# Så har de også tilbud på forsterker i dag: https://www.komplett.no/product/922515/tv-lyd-bilde/hi-fi-hjemmekino/receivere/onkyo-tx-nr676-b-surroundreceiver-sort?offerId=KOMPLETT-310-922515# Da burde du være i mål. Utover det vil jeg anbefale bedre kvalitet i to kanaler. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Mye lyd for pengene der eneste negative er at RF82 er temmelig store. Tar litt plass. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Enig i at det er mye for prisen; kommer til å fungere bra for film - neppe like bra for musikk (men bra til prisen). Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Denne pakken tror jeg kan bli bra. Yamaha RX-V781 Hjemmekinoreciever XTZ Sub Spirit 12 subwoofer Dynavoice Challenger M-65 EX V.4 Høyttalerpakke 5.0 - Sort - Høyttalerpakker - Høyttaler Endret 20. oktober 2017 av Trainman Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Enig i at det er mye for prisen; kommer til å fungere bra for film - neppe like bra for musikk (men bra til prisen). Hva er det du tenker ikke fungerer bra til musikk? Høyttalerne eller receiveren? Eller de kombinert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå