Joachim_F Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Den originale maskinvaren er gjenskapt på en FPGA-brikke, og den er kompatibel med alt av spillkassetter.Super Nt er en uoffisiell Super Nintendo Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Syntes Nintendo selv dette er greit? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Syntes Nintendo selv dette er greit? Sikkert ikke, men jeg er usikker på om de kan stoppe det? Alt de produserer er jo "eget" - Du må kjøpe spillene et annet sted. Kan se for meg at Nintendo i aller ytterste fall kan kreve at designet på kontroller og konsollen skal endres så det ikke likner... 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 - Dette er en god nyhet... Et produkt som faktisk er verdt pengene. Lenke til kommentar
Hein Daniell Eng Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Er denne da kompatibel med Action Replay MK3 eller Game genie?... Det skrives det ikke noe om... Pr, i dag bruker jeg phono / scart til HDMI adapter på original Snes/ Nes / SMS og MD. med veldig godt resultat. Men denne virker interessant. Grunnet forskjellige farger på designet... Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hva mener dem med sylskarp HD? Blir vel uansett bare flere piksler med samme farge? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Ser ikke helt poenget med å spiller retrospill, når man plutselig har "sylskarpt 1080p bilde", litt av sjarmen er jo at det er gammelt og dårlig, og det blir jo ikke flere piksler av å oppskalere 16-bit uansett. Beholder nok den originale SNES'en en stund til, å starter PS4 Pro'en dersom jeg ønsker "sylskarpt 1080p bilde". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Kul gadget, men fikser den forskjellen på 50 og 60Hz? Er litt kjipt å stappe inn et PAL-spill for å oppdage at det kjører 20% for fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå