akelbo Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 EA legger ned Dead Space-studioet for å satse på spillopplevelser med bedre holdbarhet.Visceral stenger dørene, planlagt Star Wars-spill utsettes Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Er det Destiny-pengene som lokker? Fy flate så kjedelig spill er når alle storspillene bare er varianter av samme oppskriften. Men greit nok, da trenger jeg jo bare å kjøpe ett spill, det beste. 1 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Off topic her, men må si meg imponert over økningen av artikler på kort tid, Gamer :-) Kudos! Håper ikke det er tilfeldig :-) Er nå offisielt en betalende leser ;-) 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Synd de ikke får laget neste års battlefield. Hardline fikset så og si alle problemene med 3 og 4, hadde mye bedre følelse på våpen. Problemet ble maps og gamemodes, selv om kartene var bedre enn bf3. Med tanke på de siste spillene deres tror jeg det kan være lurt å la noen andre lage det nye kotor spillet. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Oida, her lukter det DLC, "mikro"transaksjoner og multiplayer lang vei. Kan vi ikke få gode spill der de fokuserer på å lage en god historie, med karakterer man bryr seg om, i stedet for å legge inn masse unødvendig grinde-mekanikker og, stort sett, uønsket flerspiller for å "øke holdbarheten"? Dette er det samme tragiske fenomenet som hvor spill på død og liv må være en slags sandkasse, selv om det ikke bringer noe ekstra til spillet annet "innhold" som består i å finne høystakker. Er det Destiny-pengene som lokker? Fy flate så kjedelig spill er når alle storspillene bare er varianter av samme oppskriften. Men greit nok, da trenger jeg jo bare å kjøpe ett spill, det beste. Ja, ikke sant? Akkurat slik som alle MMO skal emulere WoW --> de fleste spiller WoW, fordi de andre er bare re-skin. Eller når alle skulle lage CoD-kloner. Og alle skulle lage klin like MOBA. Og "sandkasser" uten innhold. Endret 18. oktober 2017 av Snøspade Lenke til kommentar
Soles Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 EA = Electronic Assassination 2 Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Rip... Ea skroter enda et godt studio. Vil nok neppe glemme den fantastiske lyden og atmosfæren i dead space serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå