Knutgrus Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Redigert: Få inn no nyttig info her kanskje. Interaktivt kart: https://pubgmap.io/ Denne videoen gir en veldig god introduksjon til spillet. __ Original post: Måtte prøve dette i kveld, og jammen! Dette var moro! Kontrollene føles litt merkelige, men det er jo ikke ferdig ennå. Har et par spørsmål: 1) Ligger loot på faste steder? Eller er det helt tilfeldig hva en kommer over? 2) Må man kjøpe spillet på ny (når det blir ferdig) om man kjøper early access? Endret 15. november 2017 av Knutgrus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 1: Nei, men noen steder har mere loot enn andre 2: Nei. 3: Du lurer kanskje også på om jorda er rund eller flat. Dum som jeg var så svarte jeg i den tråden. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Anbefaler å ordne keybinds til nades/heal til noe du enkelt får til =) vil også anbefale å binde enten v-b-n til crouch slik at du lett kan trykke på Space+b dette gjør at du får hoppet over høyere objekter rundt omkring, gjerder, murkanter, vinduer etc Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Gode tips Er litt rart med noen kanter man må "ta fart" for å komme over. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 Så... Lydeffekter er litt av og på... Noen måte å kunne høre en bil komme bakfra? Spiller stortsett med headset. Ble nettopp kjørt ned bakfra uten å kunne høre bilen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Lyden er en ting de jobber med. Forhåpentligvis blir den mye bedre når full release kommer. Det er mange ting som bør fikses iallfall. Både det å posisjonere lydkilder, men også balansere lyden. F.eks. er lyden i flyet og når man kjører ALT for høy. Skulle gjerne også hatt litt mer distinke lyder for å skille M24 og AWM. Disse kan være vanskelige å skille. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Så... Lydeffekter er litt av og på... Noen måte å kunne høre en bil komme bakfra? Spiller stortsett med headset. Ble nettopp kjørt ned bakfra uten å kunne høre bilen. vis det var en buggy-bil så fins det en bug som gjør at den kan kjøres uten å høre bråket, altså den blir max stillekjørende! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Nei, det var en "suv". Det samme gjelder for alle lyder. Om det flyr en c-130 (?) over så hører jeg den bare når jeg ser opp mot det. Er som om innstillingene er satt til surround, men lyden kommer bare ut av fronthøyttalerne. Edit: Vel... Skal kanskje ikke kreve for mye. Kommer vel ingen patch før 1.0 blir lansert nå. Endret 24. oktober 2017 av Knutgrus Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Bind first aid kit til num-+, bandasjer til num-enter, painkiller til num-9 og redbull til num-6. Da er det kort vei fra musa for å heale.For nye spillere er det greit å prioritere i denne rekkefølgen.Våpen HjelmVestRyggsekkMedisinlootVåpentilbehørDenne videoen gir en veldig god introduksjon til spillet. Lenke til kommentar
Storgris Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Mulig Testa et par-tre games på test-server nå, og vaulting tror jeg blir bra. Liker også de nye lydene. 8X scope føles med en gang litt uvant, men det kommer seg vel. Noen andre som har testa test-serveren i dag? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Er testservere bare NA og Asia? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Stemmer det at KAR98 blir nerfa og AKM buffa? Lenke til kommentar
Storgris Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Ja, kun NA og AS. Har ikke lest patch notes opp og ned, men synes ikke jeg gjorde like mye dmg med Kar98 lenger. Antok at det var delay og nye kulebaner som gjorde det, men kanskje det faktisk er dmg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Det jeg skjønte ut fra en video jeg så var at Bluehole har patchet våpnene uten å si hva som er gjort. Dette for å se om folk merker det, og sier fra hva de syns uten å vite akkurat hva man skal se etter. Ganske vanlig å gjøre. De har jo også annonsert direkte at de prøver å gjøre selve fysikken mer realistisk. De har vel gitt kulene mer "drag", altså går de senere fremover og fortere nedover jo lenger de har vært i lufta. Endret 15. november 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Det jeg skjønte ut fra en video jeg så var at Bluehole har patchet våpnene uten å si hva som er gjort. Dette for å se om folk merker det, og sier fra hva de syns uten å vite akkurat hva man skal se etter. Ganske vanlig å gjøre. De har jo også annonsert direkte at de prøver å gjøre selve fysikken mer realistisk. De har vel gitt kulene mer "drag", altså går de senere fremover og fortere nedover jo lenger de har vært i lufta. Vel, om de skal nærme seg realisme så har de feila om det er fremgangsmåten. KAR98 f.eks. Man kan enda se kulesignaturen av den og den bruker nesten to sekunder til 7-800 meter Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Ser artig ut det nye kartet. Er utrolig lei det dom er nå så har en pause til nye kartet blir lagt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå