AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 etter flere år med runking- opplever ikke lenger nytelse av onani... normalt? I starten så ga fantasiene sterk nytelse men nå har det gått mange år kanskje 6-7 år siden jeg startet og jeg har onanert daglig siden noen ganger 2 ganger om dagen... Anonymous poster hash: c9014...be8 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det er like normalt som menn som liker pegging. Det jeg prøver å si er at det finnes ingen standard mal eller fasit. Kanskje du er blitt 'voksen' og mindre eventyrlysten? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Ta en pause. Sleit med dette selv, og måtehold ga sakte spenningen og nytelsen tilbake. Det er vanskelig, men bestemmer du deg for det så klarer du det! Anonymous poster hash: be7eb...eeb Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Ta en pause. Sleit med dette selv, og måtehold ga sakte spenningen og nytelsen tilbake. Det er vanskelig, men bestemmer du deg for det så klarer du det! Anonymous poster hash: be7eb...eeb Ellers har du det bra? Svarer på din egen posting som om du er en annen person. Innlegg rapportert. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 ^ Korleis veit du det er same person? Hash-en er annleis. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2017 Ta en pause. Sleit med dette selv, og måtehold ga sakte spenningen og nytelsen tilbake. Det er vanskelig, men bestemmer du deg for det så klarer du det! Anonymous poster hash: be7eb...eeb hva er måtehold? Anonymous poster hash: c9014...be8 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Ellers har du det bra? Svarer på din egen posting som om du er en annen person. Innlegg rapportert.Enn at du er så påståelig siden du tror at du har rett - men likevel tar du så feil. Førstepost, og post #3 er ikke samme bruker. 4 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Ta en pause. Sleit med dette selv, og måtehold ga sakte spenningen og nytelsen tilbake. hva er måtehold? Måtehold er å runke mindre. Med flere ganger om dagen i 6-7 år er det ikke rart at begge hodene er utslitt! La det gå sport i å ikke runke på en måned, så skal du se på "resultater"! Men det beste hadde vel vært å få seg en kjæreste? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 Ta en pause. Sleit med dette selv, og måtehold ga sakte spenningen og nytelsen tilbake. Det er vanskelig, men bestemmer du deg for det så klarer du det! Anonymous poster hash: be7eb...eeb Ellers har du det bra? Svarer på din egen posting som om du er en annen person. Innlegg rapportert. selv om "Hash" Tallene og bokstaver er like betyr ikke det at det er samme bruker..da ville hele poenget med anonymitet vært borte mr geni.. Lag flere kontoer og post i test post og se selv..virker til å være tidsstyrt Prøvde med 4 kontoer og alle fikk samme hash nr Anonymous poster hash: 6486a...6a8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 selv om "Hash" Tallene og bokstaver er like betyr ikke det at det er samme bruker..da ville hele poenget med anonymitet vært borte mr geni.. Lag flere kontoer og post i test post og se selv..virker til å være tidsstyrt Prøvde med 4 kontoer og alle fikk samme hash nr Anonymous poster hash: 6486a...6a8 Før var hashen en kombinasjon av brukernavnet ditt og trådtittelen, sånn at samme bruker fikk samme hash innenfor en og samme tråd. Anonymous poster hash: 6acaa...f49 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 Før var hashen en kombinasjon av brukernavnet ditt og trådtittelen, sånn at samme bruker fikk samme hash innenfor en og samme tråd. Anonymous poster hash: 6acaa...f49 Og hvis teorien min stemmer, så vil jeg få samme hash nå . Anonymous poster hash: 6acaa...f49 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 Og hvis teorien min stemmer, så vil jeg få samme hash nå . Anonymous poster hash: 6acaa...f49 Ja, se det, gitt. Anonymous poster hash: 6acaa...f49 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Kanskje greit å droppe diskusjonen om hvem som er hvem av AnonymDiskusjon og prøve å holde oss til tema og komme med råd til TS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg