AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Hei. Jeg er en jente på 28 år som søker etter en god psykolog for å bedre/utvikle min sosiale og emosjonelle intelligens. Er det noen som vet om det finnes noen her i Oslo? Jeg sliter veldig med sosial angst. Jeg klarer ikke å føre en normal samtale med folk. Verken med familie, kjæreste eller venner. D føler som om jeg er tom for ord, eier verken fantasi eller kreativitet for å gi tilbakemeldinger. Jeg klarer rett og slett ikke å uttrykke meg selv og sliter maks med å snakke om hva som helst. D føles som om jeg rett og slett er dum, stuck idiot hvis dere skjønner. Ikke klarer jeg å gjenfortelle en hendelse uten å snuble på tunga eller hakke mens jeg prater. Jeg er livredd for at jeg snakker feil og for at folk syns at der jeg forteller er kjedelig. Dette har pågått over tid nå og jeg er drit lei av meg selv. Jeg trenger hjelp! Til informasjon har hukommelsen min i tillegg blitt skikkelig dårlig. Jeg husker seriøst lite og glemmer ting unormalt fort. Anonymous poster hash: d7508...d1d Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Til informasjon har hukommelsen min i tillegg blitt skikkelig dårlig. Jeg husker seriøst lite og glemmer ting unormalt fort. Anonymous poster hash: d7508...d1d Dra til legen og bli testet for vitaminmangel og eventuelle andre ting. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Du får ta denne argumentasjonen din til fastlegen slik at han kan henvise deg, da blir det en mye billigere erfaring. Om du skulle absolutt betale ut fra egen lomme er det bare å google psykolog oslo og så ser du på google maps hva som er nærmest. Selvfølgelig har hver enkelt sine kvaliteter, men effekten får du kun av å prøve det selv ved konsultasjon, eks relasjonen du bygger, formidlingsevne. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Snakk med fastlegen din, det kan hende du kan komme under en ordning som gjør at du kan få psykologtimer på egenandél. Dette høres mér ut som et selvtillitsproblem enn noe annet. Men det kan aldri skade å ha noen med profesjonell etikette å utvikle seg hos. De har ingen egeninteresse av å oppføre seg dårlig mot deg. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Det høres litt depresjon ut for meg. Og jeg sier meg enig med: "Dra til legen", "slik at han kan henvise deg" og "du kan komme under en ordning som gjør at du kan få psykologtimer på egenandel". Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Virker som du har god sosial intelligens når du lurer på dette. Du vet mange av de karismatiske eier ikke sosial eller emosjonell intelligens. Det der handler om noe annet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå