CavemaNz Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Omtrent alle som har bestilt grafikkort på sweclockers med denne rabatten har fått orderen kansellert. Til info. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jepp, nå ble ordren kansellert. "Forhandler kan ikke imøtekomme ordre akkurat nå, på grunn av et problem med kontoen din." Ikke bare det, de er frekke nok til å be meg ta et bilde av et kontoutdrag som beviser at jeg har handlet hos dem. Og sende det til dem for å reaktivere kontoen min hos dem.. Trukke det gitt.. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 "Takk for at du shoppet hos oss. Vi har refundert et produkt fra ordren din som forespurt. Refusjoner behandles innen 24 timer, men kan ta opp til 14 dager før det viser på betalingsmåten din."Haha, akkurat som jeg har forespurt. Var spennende to døgn. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 https://www.tradera.com/item/341372/292982783/gtx-1070-8gb-oanvand-nytt "Kvitto finns tyvärr inte" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå