Countryman Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg finner det ikke noe sted, hvilket er litt overraskende Setter stor pris på om noen vet hvor på nett man kan finne dette. (Aller helst norsk nettbutikk) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Prøv på dyrare designbutikkar. Eit klaffebord i glas vil være problematisk å produsere i god kvalitet. Både fordi innfestinga av hengslet er vanskeleg utan å sette glaset i ei stor og stygg ramme. Og fordi hengslet nødvendigvis må ha ein form for demping for å forhindre at glasplata blir knust dersom klaffen blir løfta opp og sluppet ned utan å dra opp støtta som skal holde klaffen oppe. Glas er også tungt, noke som ytterligare aukar faren for knusing. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2017 Prøv på dyrare designbutikkar. Eit klaffebord i glas vil være problematisk å produsere i god kvalitet. Både fordi innfestinga av hengslet er vanskeleg utan å sette glaset i ei stor og stygg ramme. Og fordi hengslet nødvendigvis må ha ein form for demping for å forhindre at glasplata blir knust dersom klaffen blir løfta opp og sluppet ned utan å dra opp støtta som skal holde klaffen oppe. Glas er også tungt, noke som ytterligare aukar faren for knusing. Ja, som sagt, jeg finner det ikke noe sted. Har saumfart nettet føler jeg Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Hva slags størrelse tenker du på? Får opp litt av hvert når jeg søker etter "folding table glass", med både bord og klaffer i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2017 Ikke til å feste til vegg vel?? Kommer ingenting her - skal sies at jeg stort sett ser på "bilder" i søkeresultatene. Plata skal helst stikke 100cm ut fra vegg - kan være både rett eller buet i kantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå